sophianumgamer Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 (bewerkt) Hier zijn nog een paar screens uit het snelle stukje van de trailer <font color="Red">>>> Door Dutchy3010: Ik zie niet in wat dit toevoegt aan dit topic? Aangezien de screencaps al online staan, en je er geen opmerkingen bij plaatst.. Graag in het vervolg niet alleen maar screens posten. <<<</font> Hier zie je ook nog een deel van de kaart:Screen Je kan met de metro van Algoquin naar Bohan en Dukes. Het station heet Emerald => verwijzing naar The Emerald Isle in GTA San Andreas. Haha moet je die kaart eens vergelijken met de ECHTE metrokaart van New York Bewerkt: 28 maart 2008 door Dutchy3010 Reageren
PetitPierreIV Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 Heb ook eens rustig alle screencaps doorgenomen en kwam deze dingen tegen... Cap 0764: die SUV is volgens mij een CAVALCA FXT en de moto zoals eerder bekent een GP-450 Cap 1979: Het gebouw met glas rechtsmidden is duidelijk gebaseerd op de Hearst Tower: Zo, tot hier mijn bevindingen, had er meer, maar ben een beetj laat! sorry hoor maar ben ik echt de enige die vond dat de trailer veeeeeeeeels te kort was?ja de grapichs waren wel mooi maar het liet helemaal NIKS van de verhaal zien. conclusie:kut trailer Komaan, dit zegt veel over het verhaal vindt ik! Het is tog duidelijk dat er enkele infiltranten zijn ontdekt bij de bende van Nico, en Elizabetha is al bang aant worden, en het verhaal zal dus ook wel deels draaien om het feit dat je verschillende mensen van je eigen bende zal moeten vermoorden, omdat zij enige banden hebben met de LCPD. Dit valt te bewijzen met een simpel argument, al weet ik de seconden niet meer, maar op een gegeven moment in de trailer roepen enkele gangsta geklede mannen: LCPD. Undercovers dus. Undercovers= rats... :eten: Reageren
Little Jacob Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 Hier zie je een flatscreen (al bekend) en achterop een billboard met WTF erop (ik weet niet of dit al bekend is) Reageren
The Scientist Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 De muziek die je in de trailer hoort is van Movado genaamd What Dem A Say. The Scientist Reageren
Big Playahh Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 de sanshez komt terug die lambo is waaschijnlijk een infernus Reageren
Basssss Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 Flatbed is er weer: Dat nummer is toch van Joey's Garage? (linksbovenin) Zoals al bekent was, bloed op armen: Wrakken van wagens gedetailleerd gemaakt :O : Achter de onbekende meneer staat Balloon Game, zou je zulke minigames kunnen doen? Nog een oude minigame uit San Andreas; biljarten: Kleding kan kapot gaan: Niet alleen op straat, maar nu ook als je op mensen in de auto richt zullen ze hun handen omhoog doen: M4 is ook terug: Allemaal shots uit het versnelde gedeelte. Reageren
Joriz Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 Nogmaals alle screencaps staan gewoon al in de galerij. Je hoeft dus niet als een gek op de printscreen knop te drukken aangezien ik dus alles al met proffesionele software in afbeeldingen heb omgezet. Je mag het afbeeldingsadres van de afbeeldingen uit de galerij direct invoegen in je post op het forum. Reageren
snowguard3 Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 Een van de beste trailers ooit! en die vent die van die trap viel zag er zo MOOI uit XD Reageren
IronBullet Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 Egt een suivere trailer !! Ik kan niet meer wachten !!! Reageren
wtc Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 Vond het van R* wel leuk gevonden die verborgen screenshots in dat versnelde stuk! Vet! Reageren
Fbi-Crew Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 (bewerkt) Okee.. De (Swat) gaat misschien uit de heli hangen zeg maar gewoon zittend de kogels komen net als vuurwerk uit het wapen bank beroven is niet meer zoals vice city volgens mij vuur is meer realistich Als de politie op je schiet met een heli te je de stoep op hoog komen dus waar de kogel gekomen is LCPD is nu ook undercover je kan achter in een limo zo te zien kan je misschien door de stad gereden worden geen mod dus Precident Bush lijkt er ook in voor te komen als je iemand van de trap af schiet plurt hij hard nar beneden Als je een lantaaren raar komen er vonken enzo je kan aan de stripper (request) doen volgens mij dus vragen of ze op je komen zitten Bijv. Als er een auto ontploft vlieg je hard naar boven Bewerkt: 28 maart 2008 door Fbi-Crew Reageren
sanfuck Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 (bewerkt) Heb ook eens rustig alle screencaps doorgenomen en kwam deze dingen tegen...Cap 0764: die SUV is volgens mij een CAVALCA FXT en de moto zoals eerder bekent een GP-450 Cap 1979: Het gebouw met glas rechtsmidden is duidelijk gebaseerd op de Hearst Tower: Dat van die hearst tower is echt al heel erg lang bekend Bewerkt: 28 maart 2008 door sanfuck Reageren
joppie Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 Op veel screens (oke een aantal...) zie je Niko met een sporttas... misschien zou je hierin een paar wapens kunnen doen. Reageren
strandpop Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 (bewerkt) Achter de limo zie je in het geel ''love fist starring'' staan. dit is de rockband uit gta vice city je moet er eerst op klikken op de foto dan vergroot ie. je ziet love niet goed staan Bewerkt: 28 maart 2008 door strandpop Reageren
strandpop Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 (bewerkt) ik weet het niet zeker maar op het plaatje hieronder zie je een soort van snoepwinkeltje, maar als je goed kijkt naar dat snoep dan lijkt het net een mannelijk geslachts deel. die twee rode rondjes moeten de ballen voorstellen en de paarse de penis. mischien een EE!!!! Bewerkt: 28 maart 2008 door strandpop Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.