Jump to content

IV Trailer Onderzoek 4


SummerBase

Recommended Posts

  • Reacties 155
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • SummerBase

    10

  • studio dewolf

    10

  • Kai-ShockWave

    9

  • DonLeone

    8

hey allemaal ik heb het volgende uit de IV de trailer uitkunnen vissen :

- er zijn mischien undercover agenten (weet ff niet meer waar maar in iedergeval rond de 27ste seconde)

- in de derde seconde van het filmpje zien we een politie heli die heel duidelijk is nagemaakt op de UH-60 BlackHawk.

- in de 30ste seconde zien we weldegelijk een vliegtuig ookal kun je er niet in vliegen en hij is mooi gedetaileerd.

- in de 58ste seconde zien we de BlackHawk die word neergeschoten ( ook mooi gedetaileerd)

Link to comment
Delen op andere websites

http://www.gtaforum.nl/index.php?autocom=g...si&img=2751

Zie in de hand van die man. Dat is een sigarret dus waarschijnlijk kun je roken. Of alleen in cut scene?

Pfffff man.... In de vorige GTA's zag je ook gasten roken zoals Ryder in GTA SA bijvoorbeeld. Maar kon je zelf roken? Nee. Beetje nutteloos ook. Sterker nog, CJ sloeg een aanbod om een joint te roken af in een van de cut scenes van de Los Santos missies. Weet even niet meer hoe die missie heet. Niko zal waarschijnlijk ook niet roken!

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je bewijs? Hier is topic vol feitjes dus ik typ hier wat ik zie in de trailer.

Wat voor bewijs wil je hebben dan? Dat er gerookt werd in GTA SA (en ik geloof ook VC, weet ik niet zeker) of dat niko niet zal roken? Nou, dat het filmpje toont dat die gast rookt zegt ook helemaal niets. Het is 1. Niet niko maar een ander die rookt in het filmpje (zoals in SA) en 2. had ik al gezegd: Het is een nutteloze functie die geen enkele waarde toevoegd aan het spel. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Heel veel mensen zeggen (een ook mensen op youtube) dat de oude man (die zegt: I Paid You To Do A Men's Job You're Amateur) waarschijnlijk Tommy Vercetti zou zijn.....

Ik zelf geloof hier maar 10% iets van...... maar zou het kunnen??

Link to comment
Delen op andere websites

Heel veel mensen zeggen (een ook mensen op youtube) dat de oude man (die zegt: I Paid You To Do A Men's Job You're Amateur) waarschijnlijk Tommy Vercetti zou zijn.....

Ik zelf geloof hier maar 10% iets van...... maar zou het kunnen??

Het zou kunnen maar ik denk het niet. Zijn stem lijkt inderdaad erg veel op die van Tommy Vercetti (Ray Liotta) maar ik vind hem qua uiterlijk niet erg goed lijken. Dan erbij, Tommy Vercetti heeft niet al te veel vrienden in Liberty City uit het GTA III era, dus ik weet niet precies in hoeverre ik hier vergelijkingen moet maken, maar Tommy zal, als hij verstandig is, na 1986 gewoon in Vice City blijven, wat dan helemaal aan zijn voeten ligt. Ook heeft R* aangegeven dat er bijna geen oude carachters meer terugkomen. Er staat inderdaad bijna, maar ik ga er niet vanuit dat als ze iemand terug laten komen, dat het dan meteen een hoofdrolspeler uit een vorige GTA is, maar eerder een bijpersonage. Dus ik denk dat ze gewoon dezelfde voice actor hebben gebruikt, of eentje met een stem die er bij toeval erg veel op lijkt.

Link to comment
Delen op andere websites

ik dacht dat ze het op die kerel die zei: shut him up hadden

maar dat klonk er ook niet naar ik herinner mij Ray Liotta's stem nog een beetje en geen van die twee heren hun stem leek daarop.

btw die Francis Mcreary heeft een kleine negerstem xD haddik totaal niet verwacht van zo een politieagent na ray machowski en leon mcaffrey en natuurlijk de ouwe getrouwe pulaski en tenpenny (al is pulaski zijn stem ook licht :puh:)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...