SummerBase Geplaatst: 29 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 Je moet het zo bekijken, in een auto is minder lichtinval en je kijkt door ramen. Zo zijn er altijd wel dingen die niet super zijn wat betreft kwaliteit. Ik heb trouwens de begin post geüpdate met de feiten die wij gevonden hebben tot nu toe. Mocht je nog iets vinden dan kan je dat uiteraard gewoon hier blijven plaatsen. Wat ik wel vind is dat de politieagenten wel erg veel op elkaar lijken (vooral bij dat stukje met die achtervolging naast dat vliegtuig). Als je dat stukje langzaam bekijkt zie je dat die agenten er precies hetzelfde uitzien (in de voorste en de achterste auto). Vinden jullie niet? - Ze zouden toch meer variatie gebruiken..? Reageren
1974 Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 Je moet het zo bekijken, in een auto is minder lichtinval en je kijkt door ramen. Zo zijn er altijd wel dingen die niet super zijn wat betreft kwaliteit. Ik heb trouwens de begin post geüpdate met de feiten die wij gevonden hebben tot nu toe. Mocht je nog iets vinden dan kan je dat uiteraard gewoon hier blijven plaatsen.Wat ik wel vind is dat de politieagenten wel erg veel op elkaar lijken (vooral bij dat stukje met die achtervolging naast dat vliegtuig). Als je dat stukje langzaam bekijkt zie je dat die agenten er precies hetzelfde uitzien (in de voorste en de achterste auto). Vinden jullie niet? - Ze zouden toch meer variatie gebruiken..? ja maar dat kunnen ze niet altijd en games hoeven toch niet perfect te zijn. Reageren
SummerBase Geplaatst: 29 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 Precies; grafische elementen hebben in GTA spellen tot nu toe nog nooit echt de boventoon gevoerd. Nu begint het wel wat naar elkaar toe te trekken, want het ziet er op sommige beelden erg mooi uit. Trouwens in het beeld direct na het afvuren van de RPG zie je rechtsonder (ook als je die uitlaatpijpen met vuur) de natuur uit GTA IV. Waarschijnlijk central park... denk ik. Reageren
gtafreakje69 Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 Deze man is blijkbaar een opdrachtgever. En niet een opa waar je even mee kan babbelen. Dat is Francis McCreary, was al bekend. Oeps Bij dat gedeelte van die 'Lamborghini' kun je daarachter een wagen zien die veel weg heeft van een Mercedes. inderdaad had ik ook al op gemerkt EN IK WIL ZEGGEN ER ZIT EEN DODGE CHARGER ACHTIGE AUTO BIJ DE SCENE MET DE CROSSMOTO OP HET KRUISPUNT BEKIJK DIE MAAR EENS IK WIL DIE STELEN MAN EN DIE MERCEDES OOK Je moet het zo bekijken, in een auto is minder lichtinval en je kijkt door ramen. Zo zijn er altijd wel dingen die niet super zijn wat betreft kwaliteit. Ik heb trouwens de begin post geüpdate met de feiten die wij gevonden hebben tot nu toe. Mocht je nog iets vinden dan kan je dat uiteraard gewoon hier blijven plaatsen.Wat ik wel vind is dat de politieagenten wel erg veel op elkaar lijken (vooral bij dat stukje met die achtervolging naast dat vliegtuig). Als je dat stukje langzaam bekijkt zie je dat die agenten er precies hetzelfde uitzien (in de voorste en de achterste auto). Vinden jullie niet? - Ze zouden toch meer variatie gebruiken..? PLS WIE WEET OF ER EEN IN-CAR CAMERA IS.dat je zo denkt dat jezelf in de auto rijd Reageren
Tsirapo Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 Je moet het zo bekijken, in een auto is minder lichtinval en je kijkt door ramen. Zo zijn er altijd wel dingen die niet super zijn wat betreft kwaliteit. Ik heb trouwens de begin post geüpdate met de feiten die wij gevonden hebben tot nu toe. Mocht je nog iets vinden dan kan je dat uiteraard gewoon hier blijven plaatsen.Wat ik wel vind is dat de politieagenten wel erg veel op elkaar lijken (vooral bij dat stukje met die achtervolging naast dat vliegtuig). Als je dat stukje langzaam bekijkt zie je dat die agenten er precies hetzelfde uitzien (in de voorste en de achterste auto). Vinden jullie niet? - Ze zouden toch meer variatie gebruiken..? PLS WIE WEET OF ER EEN IN-CAR CAMERA IS.dat je zo denkt dat jezelf in de auto rijd dat werdt enigzins al bevestigd denk ik Reageren
FireFighter Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 Elk Metro station is nu geweldig uitgewerkt. Er staat de naam van het station, een kaart met het metronet, het volgende station ,waar de uitgang is, eigenlijk alles wat je in het echt ook hebt. ja? zo vet!! Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Elk Metro station is nu geweldig uitgewerkt. Er staat de naam van het station, een kaart met het metronet, het volgende station ,waar de uitgang is, eigenlijk alles wat je in het echt ook hebt. ja? zo vet!! idd. Trouwens in de trailer is de bestuurder alsnog niet te zien terwijl de trein nu wel richting de camera rijdt xD Reageren
pilot Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Elk Metro station is nu geweldig uitgewerkt. Er staat de naam van het station, een kaart met het metronet, het volgende station ,waar de uitgang is, eigenlijk alles wat je in het echt ook hebt. ja? zo vet!! idd. Trouwens in de trailer is de bestuurder alsnog niet te zien terwijl de trein nu wel richting de camera rijdt xD Dat was me ook al opgevallen. Op geen enkele foto of filmpje met een metro zie je de bestuurder. Reageren
Tsirapo Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 maar dat is toch feitelijk nie echt nodig denk ik? een trein heeft altijd een machinist maar een metro wordt toch enigszins op afstand gecontroleerd Reageren
studio dewolf Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Ik dacht dat de bestuurder zit in de metro. Er bestaat ook soort trein zonder machinist. Monorail denk ik. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 in GTA III zat ook gene bestuurder Reageren
pilot Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 (bewerkt) maar dat is toch feitelijk nie echt nodig denk ik?een trein heeft altijd een machinist maar een metro wordt toch enigszins op afstand gecontroleerd Het zou realistischer zijn als er een metrobestuurder erin zit. Niet overal rijd een metro zonder metrobestuurder, waar ik woon niet. Hierboven: Ik hoop dat ze vooruit zijn gegaan na Gta III. Excuses voor offtopic. Bewerkt: 30 maart 2008 door pilot Reageren
dj.tappie Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Over de politie mannen in de auto...deze zijn niet hetzelfde! de ene bestuurder is kaal(1e) de andere heeft haar. De mensen die ernaast zitten lijken inderdaad wel verekte veeel op elkaar. Ook zie ik een hele vooruitgang van trailer 1 naar 3. Vooral de graphics zijn enorm vooruit gegaan....nu al zeg ik petje af voor R*....deze game is wel 120 euro waard! Reageren
Fbi-Crew Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Bush Precident Amrika heb ik er ook in voor zien komen Reageren
Jorair Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Vliegtuigen t.o.v. auto's hebben eindelijk de goede verhoudingen: De rode auto heeft zeeer veel weg van de ferrari scaglietti (ik ben er bijna zeker van dat hij het is): Kijk die Black Hawk eens opdoemen uit de rook, prachtig gewoon Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.