Jump to content

IV Trailer Onderzoek 4


SummerBase

Recommended Posts

Je moet het zo bekijken, in een auto is minder lichtinval en je kijkt door ramen. Zo zijn er altijd wel dingen die niet super zijn wat betreft kwaliteit. Ik heb trouwens de begin post geüpdate met de feiten die wij gevonden hebben tot nu toe. Mocht je nog iets vinden dan kan je dat uiteraard gewoon hier blijven plaatsen.

Wat ik wel vind is dat de politieagenten wel erg veel op elkaar lijken (vooral bij dat stukje met die achtervolging naast dat vliegtuig). Als je dat stukje langzaam bekijkt zie je dat die agenten er precies hetzelfde uitzien (in de voorste en de achterste auto). Vinden jullie niet? - Ze zouden toch meer variatie gebruiken..?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 155
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • SummerBase

    10

  • studio dewolf

    10

  • Kai-ShockWave

    9

  • DonLeone

    8

Je moet het zo bekijken, in een auto is minder lichtinval en je kijkt door ramen. Zo zijn er altijd wel dingen die niet super zijn wat betreft kwaliteit. Ik heb trouwens de begin post geüpdate met de feiten die wij gevonden hebben tot nu toe. Mocht je nog iets vinden dan kan je dat uiteraard gewoon hier blijven plaatsen.

Wat ik wel vind is dat de politieagenten wel erg veel op elkaar lijken (vooral bij dat stukje met die achtervolging naast dat vliegtuig). Als je dat stukje langzaam bekijkt zie je dat die agenten er precies hetzelfde uitzien (in de voorste en de achterste auto). Vinden jullie niet? - Ze zouden toch meer variatie gebruiken..?

ja maar dat kunnen ze niet altijd en games hoeven toch niet perfect te zijn.
Link to comment
Delen op andere websites

Precies; grafische elementen hebben in GTA spellen tot nu toe nog nooit echt de boventoon gevoerd. Nu begint het wel wat naar elkaar toe te trekken, want het ziet er op sommige beelden erg mooi uit. Trouwens in het beeld direct na het afvuren van de RPG zie je rechtsonder (ook als je die uitlaatpijpen met vuur) de natuur uit GTA IV. Waarschijnlijk central park... denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Deze man is blijkbaar een opdrachtgever. ^_^

En niet een opa waar je even mee kan babbelen. :puh:

Dat is Francis McCreary, was al bekend. :)

Oeps :puh:

Bij dat gedeelte van die 'Lamborghini' kun je daarachter een wagen zien die veel weg heeft van een Mercedes.

inderdaad had ik ook al op gemerkt EN IK WIL ZEGGEN ER ZIT EEN DODGE CHARGER ACHTIGE AUTO BIJ DE SCENE MET DE CROSSMOTO OP HET KRUISPUNT BEKIJK DIE MAAR EENS :cya::eten::eten::eten: IK WIL DIE STELEN MAN EN DIE MERCEDES OOK

Je moet het zo bekijken, in een auto is minder lichtinval en je kijkt door ramen. Zo zijn er altijd wel dingen die niet super zijn wat betreft kwaliteit. Ik heb trouwens de begin post geüpdate met de feiten die wij gevonden hebben tot nu toe. Mocht je nog iets vinden dan kan je dat uiteraard gewoon hier blijven plaatsen.

Wat ik wel vind is dat de politieagenten wel erg veel op elkaar lijken (vooral bij dat stukje met die achtervolging naast dat vliegtuig). Als je dat stukje langzaam bekijkt zie je dat die agenten er precies hetzelfde uitzien (in de voorste en de achterste auto). Vinden jullie niet? - Ze zouden toch meer variatie gebruiken..?

PLS WIE WEET OF ER EEN IN-CAR CAMERA IS.dat je zo denkt dat jezelf in de auto rijd

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet het zo bekijken, in een auto is minder lichtinval en je kijkt door ramen. Zo zijn er altijd wel dingen die niet super zijn wat betreft kwaliteit. Ik heb trouwens de begin post geüpdate met de feiten die wij gevonden hebben tot nu toe. Mocht je nog iets vinden dan kan je dat uiteraard gewoon hier blijven plaatsen.

Wat ik wel vind is dat de politieagenten wel erg veel op elkaar lijken (vooral bij dat stukje met die achtervolging naast dat vliegtuig). Als je dat stukje langzaam bekijkt zie je dat die agenten er precies hetzelfde uitzien (in de voorste en de achterste auto). Vinden jullie niet? - Ze zouden toch meer variatie gebruiken..?

PLS WIE WEET OF ER EEN IN-CAR CAMERA IS.dat je zo denkt dat jezelf in de auto rijd

dat werdt enigzins al bevestigd denk ik

Link to comment
Delen op andere websites

Elk Metro station is nu geweldig uitgewerkt. Er staat de naam van het station, een kaart met het metronet, het volgende station ,waar de uitgang is, eigenlijk alles wat je in het echt ook hebt.

ja? zo vet!!

Link to comment
Delen op andere websites

Elk Metro station is nu geweldig uitgewerkt. Er staat de naam van het station, een kaart met het metronet, het volgende station ,waar de uitgang is, eigenlijk alles wat je in het echt ook hebt.

ja? zo vet!!

idd. Trouwens in de trailer is de bestuurder alsnog niet te zien terwijl de trein nu wel richting de camera rijdt xD

Link to comment
Delen op andere websites

Elk Metro station is nu geweldig uitgewerkt. Er staat de naam van het station, een kaart met het metronet, het volgende station ,waar de uitgang is, eigenlijk alles wat je in het echt ook hebt.

ja? zo vet!!

idd. Trouwens in de trailer is de bestuurder alsnog niet te zien terwijl de trein nu wel richting de camera rijdt xD

Dat was me ook al opgevallen. Op geen enkele foto of filmpje met een metro zie je de bestuurder. :7

Link to comment
Delen op andere websites

maar dat is toch feitelijk nie echt nodig denk ik?

een trein heeft altijd een machinist maar een metro wordt toch enigszins op afstand gecontroleerd

Het zou realistischer zijn als er een metrobestuurder erin zit.

Niet overal rijd een metro zonder metrobestuurder, waar ik woon niet.

Hierboven: Ik hoop dat ze vooruit zijn gegaan na Gta III. :puh:

Excuses voor offtopic.

Bewerkt: door pilot
Link to comment
Delen op andere websites

Over de politie mannen in de auto...deze zijn niet hetzelfde! de ene bestuurder is kaal(1e) de andere heeft haar. De mensen die ernaast zitten lijken inderdaad wel verekte veeel op elkaar. Ook zie ik een hele vooruitgang van trailer 1 naar 3. Vooral de graphics zijn enorm vooruit gegaan....nu al zeg ik petje af voor R*....deze game is wel 120 euro waard! :7

Link to comment
Delen op andere websites

Vliegtuigen t.o.v. auto's hebben eindelijk de goede verhoudingen:

De rode auto heeft zeeer veel weg van de ferrari scaglietti (ik ben er bijna zeker van dat hij het is):

Kijk die Black Hawk eens opdoemen uit de rook, prachtig gewoon :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...