gtafreak_124 Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 ik heb op een site een cheat gevonden en als je die indrukt heb je de story line van LCS uitgespeeld maar toen ik die cheat gebruikte werkte ze niet bestaat die cheat eigenlijk wel Reageren
T@rget Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 Nee, zo'n cheat bestaat niet. Ik denk dat Rockstar er ook nooit zo'n eentje in zou doen want da's toch niet leuk!? Reageren
Miek Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Zo'n KL*zakken, Gewoon een paar pijltjes,cirkeltjes,driehoekjes op het net zetten en je doen geloven dat ze bestaan. Trouwens,zo'n cheat sucks.Alle werkende cheats staan Hier Behalve de Drive by cheat werkt niet bij mij... Reageren
Yoram1000 Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Dat is toch niet leuk? Ik vind het juist leuk om de missies te doen bij GTA , ik gebruik natuurlijk wel kleine cheats bij missies zoals leven bijvullen en wapens. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.