Jump to content

GTA IV Trailer 4


mad_ce

Recommended Posts

Hi,

Ik hoop Ingame met HUD e.d. (zal wel niet :duh:)

En veder ongeveer zoals trailer 3, veel actie :dans:

Volgensmij al een Topic over, maargoed :puh:

rockstar heeft nog nooit ingame beelden voor de trailers gebruikt dus zal nu ook wel niet het geval zijn lijkt mij

Rockstar gebruikt altijd ingame beelden..snappen jullie nou echt niet wat ingame is? :puh: Ze laten alleen geen HUD zien en de camera is anders geplaatst.

Wat lul jij nou weer stom, alles is ingame geweest alleen zetten ze de hud uit en hebben ze een programma

waar ze de camera stand mee kunnen veranderen. Ze maken alleen gebruik van een sterker buffer systeem

dat alles er net iets strakker uit ziet.

Zo werd namelijk al vorig jaar bekend gemaakt dat de filmpjes in het spel exact het zelfde (kwa kwaliteit)

zijn als ingame

Bewerkt: door kiefer
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 41
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • studio dewolf

    4

  • steintje

    4

  • Jordy-W92

    4

  • Kai-ShockWave

    2

Popular Days

Top Posters In This Topic

Hi,

Ik hoop Ingame met HUD e.d. (zal wel niet :duh: )

En veder ongeveer zoals trailer 3, veel actie :dans:

Volgensmij al een Topic over, maargoed :puh:

rockstar heeft nog nooit ingame beelden voor de trailers gebruikt dus zal nu ook wel niet het geval zijn lijkt mij

Rockstar gebruikt altijd ingame beelden..snappen jullie nou echt niet wat ingame is? :puh: Ze laten alleen geen HUD zien en de camera is anders geplaatst.

Wat lul jij nou weer stom, alles is ingame geweest alleen zetten ze de hud uit en hebben ze een programma

waar ze de camera stand mee kunnen veranderen. Ze maken alleen gebruik van een sterker buffer systeem

dat alles er net iets strakker uit ziet.

Zo werd namelijk al vorig jaar bekend gemaakt dat de filmpjes in het spel exact het zelfde (kwa kwaliteit)

zijn als ingame

Hij zegt dat toch ook. hij heeft dat in heel veel topics gezegt maar sommige mensen kijken niet goed. :)

Link to comment
Delen op andere websites

De Verenigde Staten beslaan inderdaad 4 tijdzones, maar het hoofdkantoor ligt in New York, dus meestal wordt die tijd gezegd. New York ligt in -5 GMT en wij hier in +1 GMT (Check), dus het verschil is 6 uur. Als ie in New York om 12 uur online staat, is dat hier om 6 uur. Het is echter onbekend hoe laat de trailer online komt te staan, dat is, zoals blijkt uit Joriz' post, nog geclassificeerde informatie. Het wordt dus toch een kwestie van heel de avond op F5 drukken... :puh:

Bewerkt: door K.O.
Link to comment
Delen op andere websites

EDIT:

Laat maar, we hebben een tijd.

23.00

Ik geloof dat het dan 23:00 in Nederland is. :Y

EDIT: Te laat xD

Mvg,

Flitskikker

Dus ik kan hem verwachten om 23.00 NEDERLANDSE TIJD ?

Link to comment
Delen op andere websites

EDIT:

Laat maar, we hebben een tijd.

23.00

Ik geloof dat het dan 23:00 in Nederland is. :Y

EDIT: Te laat xD

Mvg,

Flitskikker

Dus ik kan hem verwachten om 23.00 NEDERLANDSE TIJD ?

Ja, lees is goed want het staat er al luid en duidelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...