Jump to content

Einde van GTA IV.

Only GrandTheftAuto

Recommended Posts

Geplaatst:

Bij alle vorige Grand Theft Auto's begon je als een straatrat en was je aan het einde van het spel vaak de grootste crimineel van de stad/staat. Maar hoe zal dat bij GTA IV zijn ? Zal het dan gewoon weer zo standaard zijn of denk je dat er gewoon helemaal geen eind aan zit. :)

• Reacties 41
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• studio dewolf

4

• sanfuck

2

• b4rtsimps0n

2

• Sgt. Presley

2

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Hmmm... tja, goede vraag.

Maar ik heb nu nog totaal GEEN zin om over het "einde" van Grand Theft Auto IV na te denken... als er überhoubt een einde aan komt.

Ik kom er nog wel op terug nadat ik het spen eenmaal heb gespeeld. :tu:

Geplaatst:

Ik denk net zoiets als bij The Godfather. Je begint als ''niemand'' en hoe verder je in het spel komt hoe hoger je komt ;)

Geplaatst:
je zal vas en zeker een grote crimeneel worden :Y

Ik hoop het, ik ga in ieder geval m'n best doen. Misschien word ik wel de grootste Russische crimineel na Stalin... :schater:

Geplaatst:

Ik denk dat je dan weer moet afrekenen met een persoon waar je in het begin van de game nog mee samenwerkt, maar die verder in de game je grootste vijand wordt, en dat dan in een spectaculaire missie (achtervolging, shootout, explosies, blabla).

Zie Catalina uit GTA III, Sonny uit Vice City en Big Smoke uit San Andreas [/font]

Geplaatst:

Ik denk een soort "End of the Line" gebeuren. Met spectaculaire achtervolgingen, hoge moeilijkheidsgraad en een rit langs de plaats waar het allemaal begon.

Geplaatst:

ik denk dat het ongeveer het zelfde is als

GTA San Andreas.

Hoe hoger je komt ja :7

Geplaatst:

Rockstar heeft gezegt dat je niet meer begint als niemand, en uiteindelijk de big boss bent. Het interesseert mij niet zoveel hoe het einde van het spel wordt. Als het hele verhaal maar goed is toch?!

Geplaatst:

We weten het begin nog niet eens echt :puh: Laat staan speculeren over hoe het verhaal zal eindigen. Dat ligt allemaal aan de missies en de verhaallijn. Nou misschien vind je die 'special someone' wel, en moeten de dames aan de kant omdat iedereen een rat is? Want tja, things will be different :puh:

Geplaatst:

Ik denk juist dat er nu voor het eerst een open einde aanzit.

Dat er een volgende deel van IV of iets anders komt.

Swiggers

Geplaatst:
Volgens mij komt het echte einde pas ik Episode 1 en 2.

Nee, gta 4 bevat gewoon compleet verhaal op xbox360 en ps3, en met de downloadable content krijg je gewoon een extra mini storyline erbij.

Ik denk dat je zoiezo neit meer straatarm bent op begin (maar ook weer niet als in san andreas dat je na tijdje 100.000 voor 1 missie krijgt). GTA 4 thema was contacten/vrienden ofzo dus ik denk gewoon dat je op einde redelijk wat rijker bent, en van veel ''gangs'' in de stad respect krijgt. Alleen zullen er toch gangs overblijven waar je ruzzie mee houd.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...