Only GrandTheftAuto Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 Bij alle vorige Grand Theft Auto's begon je als een straatrat en was je aan het einde van het spel vaak de grootste crimineel van de stad/staat. Maar hoe zal dat bij GTA IV zijn ? Zal het dan gewoon weer zo standaard zijn of denk je dat er gewoon helemaal geen eind aan zit. Reageren
Sgt. Presley Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 Hmmm... tja, goede vraag. Maar ik heb nu nog totaal GEEN zin om over het "einde" van Grand Theft Auto IV na te denken... als er überhoubt een einde aan komt. Ik kom er nog wel op terug nadat ik het spen eenmaal heb gespeeld. Reageren
js007 Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 je zal vas en zeker een grote crimeneel worden Reageren
Adren4Line Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 Ik denk net zoiets als bij The Godfather. Je begint als ''niemand'' en hoe verder je in het spel komt hoe hoger je komt Reageren
Sgt. Presley Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 je zal vas en zeker een grote crimeneel worden Ik hoop het, ik ga in ieder geval m'n best doen. Misschien word ik wel de grootste Russische crimineel na Stalin... Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 Ik denk dat je dan weer moet afrekenen met een persoon waar je in het begin van de game nog mee samenwerkt, maar die verder in de game je grootste vijand wordt, en dat dan in een spectaculaire missie (achtervolging, shootout, explosies, blabla). Zie Catalina uit GTA III, Sonny uit Vice City en Big Smoke uit San Andreas [/font] Reageren
Jay; Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 Ik denk een soort "End of the Line" gebeuren. Met spectaculaire achtervolgingen, hoge moeilijkheidsgraad en een rit langs de plaats waar het allemaal begon. Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 ik denk dat het ongeveer het zelfde is als GTA San Andreas. Hoe hoger je komt ja Reageren
L-Yah Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 Rockstar heeft gezegt dat je niet meer begint als niemand, en uiteindelijk de big boss bent. Het interesseert mij niet zoveel hoe het einde van het spel wordt. Als het hele verhaal maar goed is toch?! Reageren
.Sharingan Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 Volgens mij komt het echte einde pas ik Episode 1 en 2. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 Ik denk dat op einde vechten op empire building en de vijand valt naar beneden Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 We weten het begin nog niet eens echt Laat staan speculeren over hoe het verhaal zal eindigen. Dat ligt allemaal aan de missies en de verhaallijn. Nou misschien vind je die 'special someone' wel, en moeten de dames aan de kant omdat iedereen een rat is? Want tja, things will be different Reageren
Swiggers Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 Ik denk juist dat er nu voor het eerst een open einde aanzit. Dat er een volgende deel van IV of iets anders komt. Swiggers Reageren
Gta-killer Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 Volgens mij komt het echte einde pas ik Episode 1 en 2. Nee, gta 4 bevat gewoon compleet verhaal op xbox360 en ps3, en met de downloadable content krijg je gewoon een extra mini storyline erbij. Ik denk dat je zoiezo neit meer straatarm bent op begin (maar ook weer niet als in san andreas dat je na tijdje 100.000 voor 1 missie krijgt). GTA 4 thema was contacten/vrienden ofzo dus ik denk gewoon dat je op einde redelijk wat rijker bent, en van veel ''gangs'' in de stad respect krijgt. Alleen zullen er toch gangs overblijven waar je ruzzie mee houd. Reageren
philip14 Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 Ik hoop dat er verschillende einde's zijn Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.