Jump to content

Einde van GTA IV.


Only GrandTheftAuto

Recommended Posts

  • Reacties 41
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • studio dewolf

    4

  • sanfuck

    2

  • b4rtsimps0n

    2

  • Sgt. Presley

    2

Top Posters In This Topic

Einde van GTA IV? dat zal zijn bij het begin van GTA V!

Je weet nog niet eens of die komt, misschien kappen ze wel na GTAIV, ik kan me voorstellen dat ze al dat gezeik van Jack Thompson en de pers spuugzat zijn.

En ik hoop dat het einde in GTAIV deze keer iets speciaals wordt, net als in GTA San Andreas. Ik had de eerste keer echt niet verwacht dat Tenpenny van de brug zou donderen. Ik hoop net zoals iemand al zei dat je gaat vechten op de Empire building ofzo en dat je vijand dan van het dak lazert :)

Of misschien is er wel helemaal geen grote vijand zoals in de vorige GTA's, maar gaat de game gewoon om om Roman uit de shit te halen, en dan op het einde is dat gelukt en kunnen ze een goed leven gaan leiden.

Link to comment
Delen op andere websites

Weet niet... Er heeft in elke GTA tot nu toe wel een verrader gezeten, die in het begin een goede vriend van je was (denk aan Catalina, Lance, BigSmoke, Ryder), maar die (meestal aan het einde) het loodje legt. Ik weet bijna zeker dat het deze keer hetzelfde zal zijn, en dat vind ik eigenlijk wel goed zo. Weet niet waarom, maar ik heb zo'n rottig voorgevoel, dat Roman je op het eind zal verraden.. Hoop het niet, maar zoiets verwacht ik wel eigenlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn idee.

---

Je hebt twee vrienden, maar die verraden je.

Je krijgt de opdracht in die missie om ze te vermoorden.

Je weet dat zij naar één of ander gebouw gaan, maar ze zijn niet bij elkaar.

Jij bent punt A

Vriend 1 is punt B

Vriend 2 is punt C

Jij bent op het noordelijkste punt van de kaart.

Vriend 1 is op het oostelijkste punt van de kaart.

Vriend 2 komt net aan op het vliegveld.

Je moet ervoor zorgen dat beide mensen dood gaan door jouw vuur.

Je rijdt naar 1 van de vrienden toe. (Maakt niet uit welke want vriend 2 kun je op de één of andere manier niet bereiken).

Je achtervolgt hem naar het huis en daar krijg je bericht dat Vriend 2 het huis ook heeft bereikt. Je moet eerst vriend 1 af schieten en daarna Vriend 2.

Als je vriend 1 hebt afgemaakt krijg je een cutscene dat Vriend 2 het huis verlaat door via het raam eruit te springen. Ondertussen komt jouw echte vriend die jouw niet heeft veraden (Vriend 3 ik noem hem James Bellic) binnen. Hij helpt jouw naar de zoektocht naar Vriend 2 (in een cutscene nog steeds) en je vindt een pop (maar nico en James denken dat het de verrader Vriend 2 is). Ze lopen opgelucht terug naar huis en de missie is geslaagd.

---

In GTA V gaat dit verder aan het begin.

Vriend 2 waarvan ze dachten dat hij dood was is uit de tuin ontsnapt. Hij schiet met een M-16 door het raam op James en Niko. James (jouw speelpersoon in GTA V) ontkomt eraan maar Niko wordt vol in de buik geraakt.

Jij achtervolgt Vriend 2 (nog steeds in de cutscene) en komt aan op het vliegveld, hij steelt een vliegtuig en dat doe jij ook. Hij vliegt naar de nieuwe stad en jij achtervolgt hem naar zijn huis (die in die stad staat). Je vermoord hem als hij in het huis is (niet moeilijk, denk na het is de 1e missie!) en de missie is afgemaakt en je hebt een SafeHouse.

---

Zo dacht ik het

BB

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk idd ook dat je gewoon weer de criminele ladder opklimt.

Dat kun je zien in de trailers: Niko komt steeds overtuigender over, en hij krijgt steeds meer vrienen enzo..

Dus ik denk dat je weer gewoon groot eindigd

Link to comment
Delen op andere websites

Persoonlijk denk ik niet dat je als een soort godfather eindigt, of dat je de hele onderwereld in de stad overneemt ofzo. Want Rockstar wou het realistisch houden... Ik denk dat je aan het eind gewoon afrekent met je verleden en vijanden, en dan die villa koopt die Roman je al beloofd had. Waarschijnlijk ben je dan wel een paar vrienden, bedrijfjes, handlangers rijker, maar ik denk niet dat je eindigt zoals bijv. Tommy.

Link to comment
Delen op andere websites

Persoonlijk denk ik niet dat je als een soort godfather eindigt, of dat je de hele onderwereld in de stad overneemt ofzo. Want Rockstar wou het realistisch houden... Ik denk dat je aan het eind gewoon afrekent met je verleden en vijanden, en dan die villa koopt die Roman je al beloofd had. Waarschijnlijk ben je dan wel een paar vrienden, bedrijfjes, handlangers rijker, maar ik denk niet dat je eindigt zoals bijv. Tommy.

Tommy heeft tock ook de hele onderwereld in VC overgenomen en een villa gekregen? Ik snap niet echt wat voor verschil er is :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Einde van GTA IV? dat zal zijn bij het begin van GTA V!

Je weet nog niet eens of die komt, misschien kappen ze wel na GTAIV, ik kan me voorstellen dat ze al dat gezeik van Jack Thompson en de pers spuugzat zijn.

En ik hoop dat het einde in GTAIV deze keer iets speciaals wordt, net als in GTA San Andreas. Ik had de eerste keer echt niet verwacht dat Tenpenny van de brug zou donderen. Ik hoop net zoals iemand al zei dat je gaat vechten op de Empire building ofzo en dat je vijand dan van het dak lazert :)

Of misschien is er wel helemaal geen grote vijand zoals in de vorige GTA's, maar gaat de game gewoon om om Roman uit de shit te halen, en dan op het einde is dat gelukt en kunnen ze een goed leven gaan leiden.

IK denk dat als het spel een jaar uit is en ze naar al die miljoenen kijken die ze weer verdient hebben dat ze die problemen met jack thompson allang weer vergeten zijn, En tuurlijk komt er een deel 5 zal wel heel dom zijn als dat niet zo zou zijn, en bekritiseer voortaan ff lekker je eigen ideeen en laat die van mij met rust

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...