Jump to content

Vice City Laad problemen (in-Game)


Fbi-Crew

Recommended Posts

nou ik heb wat problemen met mijn vice city bij mijn wegen is er een laagje van onder 2 a 3 meter ook sommige gebouwen zijn niet goed geladen dat is voor al bij dew 3de eiland en ook zie ik de ghosttower en kan er gwn door heen gaan we kan me helpen??

Link to comment
Delen op andere websites

Dit probleem is bekend, want dat heeft mijn vriend ook met GTA Vice City op de computer. Het ligt aan je Videokaart, die is waarschijnlijk niet goed genoeg om al de gebouwen in één keer te laden. Dus ga naar de computerwinkel en vraag welke Videokaart het beste is, succes! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Dit probleem is bekend, want dat heeft mijn vriend ook met GTA Vice City op de computer. Het ligt aan je Videokaart, die is waarschijnlijk niet goed genoeg om al de gebouwen in één keer te laden. Dus ga naar de computerwinkel en vraag welke Videokaart het beste is, succes! ;)

Maar eerst deed hij het gwn maar kan iemand me de txd file van de stoep en de weg sturen misschien ligt het daar aan

Link to comment
Delen op andere websites

Een videokaart heeft niet altijd het eeuwige leven. Met andere woorden, ze gaan soms na een tijdje minder goed werken wegens bepaalde omstandigheden (hitte is letterlijk dodelijk voor je videokaart, zorg altijd voor voldoende koeling) of gewoon ouderdom. Ik kamp zelf met precies het zelfde probleem, maar dan in GTA San Andreas. Er zit niks anders op dan een nieuwe videokaart te kopen.

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...