Jump to content

Geen Hidden Interiors meer!

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste leden van GTA forum!

Het is bekend gemaakt dat er geen interiors meer in GTA IV zullen zitten.

Dat je gewoon een winkel in kunt lopen zonder dat hij moet laden. ^_^

Ik zelf vind het zeker goed dat ze het hebben gedaan, net als bij Vice City.

Wat vinden jullie daarvan?

Geplaatst: (bewerkt)

Dit was al een tijd bekent, sinds de tijd van de eerste trailer.

GTA IV bevat nadat het spel eenmaal gestart is geen laadschermen meer, zelfs niet bij het betreden van een interieur.
Bewerkt: door Dastard
Geplaatst:
Dit was al een tijd bekent, sinds de tijd van de eerste trailer.
GTA IV bevat nadat het spel eenmaal gestart is geen laadschermen meer, zelfs niet bij het betreden van een interieur.

Dat zal wel maar wat vind je daarvan?

Geplaatst:

Dat lijkt me nogal logisch. Het is al een jaar ofzo bekent dat er geen laadtijden meer zijn, behalve bij het opstarten wat dan wat langer zal duren. De interieuren zijn dus ook inderdaad echt op de plek waar je ze binnen stapt, en word je niet geteleporteerd naar een interieur die ergens in de map verborgen zit.

Leuke ontdekking, maar helaas was dit al lang bekend.

Ontopic

Ja !! Natuurlijk !! het is veel fijner zo, zo hoef je niet zo lang te wachten :puh:

Swiggers :cya:

Bewerkt: door swiggers

Vice City had wel hidden interiors hoor. Elke keer als je een gebouw binnen ging moest je laden (interior wereld wordt dan geladen).

Maar natuurlijk vind ik het goed dat die laadtijd eruit is, minder laadtijd is altijd beter.

Bewerkt: door Gta-killer
Geplaatst:

Vice City had wel hidden interiors hoor. Elke keer als je een gebouw binnen ging moest je laden (interior wereld wordt dan geladen).

Maar natuurlijk vind ik het goed dat die laadtijd eruit is, minder laadtijd is altijd beter.

Nee hoor ;) Ammu-Nation niet, Bunch of Tools/Tooled Up/Screw This niet, alles niet. Alleen tijdens missies, die interieuren waren Hidden Interiors.

En ik vind het wel beter zo ja. Hoewel er zo wel minder te ontdekken is natuurlijk, maar da's niet zo erg.

Geplaatst:

Nee hoor ;) Ammu-Nation niet, Bunch of Tools/Tooled Up/Screw This niet, alles niet. Alleen tijdens missies, die interieuren waren Hidden Interiors.

En ik vind het wel beter zo ja. Hoewel er zo wel minder te ontdekken is natuurlijk, maar da's niet zo erg.

Ja dat waren kleine gebouwtjes. Maar die Villa in het midden, daar had je wel laadtijd. Net zoals je eerste safehouse, dat hotel. En dan nog bij missies. De meeste gebouwen waar je iets van binnen kon zien waren toch hidden interiors. En bij SA was dat nog veel meer.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...