Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb nu voor een mod de handling (in de data map) verandert maar de handling blijf hetzelfde terwijl dezelfe handling bij een vriend van me wel werkte. hoe kan dat en is er een oplossing zodat hij wel werkt?

Geplaatst:

Heb je SA misschien geactiveerd? Je moet de handling veranderen als SA nog niet opgestart is, want andes zul je geen verschil merken. Sluit SA eens af en probeer dan nog eens. :)

Geplaatst:
Heb je SA misschien geactiveerd? Je moet de handling veranderen als SA nog niet opgestart is, want andes zul je geen verschil merken. Sluit SA eens af en probeer dan nog eens. :)

san andreas stont uit toen ik het veranderde dus dat kan het niet zijn...

Geplaatst:

Heb je het wel opgeslagen. Dus op 'Opslaan' geklikt, want worden de wijzigingen weer ongedaan gemaakt en word het bestand afgesloten. :)

Geplaatst:

Misschien heb je het bestand niet genoeg gewijzigt, als je het met 1 of 0.1 wijzigt zul je er weinig van merken

Geplaatst:
Misschien heb je het bestand niet genoeg gewijzigt, als je het met 1 of 0.1 wijzigt zul je er weinig van merken

maar als ik dat handling ducument open dan ziet uit heel ander uit dan de orginele file...

Geplaatst:

Dan doe je toch iets niet goed. Zeker dat je het goede handling bestand, met de goede bestandsnaam op de goede locatie hebt staan? GTA die de handling niet meer kan lezen heb ik nog nooit van gehoord. Nee ik denk dat je toch iets fout doet, ook al kan ik zo niet zien wat.

Geplaatst:

Doe het volgende us:

GTA sa moet niet opgestart zijn!

open handling.cfg

ga naar een auto die vaak rijd

verander het gewicht in|: 1222222222

als je dan op kruisje druk dan op opslaan dan start je gta zoek je naar die auto als j hem tegenkomt zou die in de grond schieten of zoiets

is dit niet het geval doe je wat fout

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...