Jump to content

Mario Signature

Recommended Posts

Geplaatst:

Na mijn recente Luigi signature, kon een Mario signature natuurlijk niet uitblijven, dus bij deze:

sigje32betterxd8.png

Rates & comments zijn van harte welkom! :)

Geplaatst:

Ik heb het je al vaker gezecht. Ik ben en blijf trouw fan van je lichteffecten in de sigs die je maakt. Ook nu weer, echt prachtig gedaan. Die vlammen passen prima bij de slag die Mario maakt, alleen weer een klein minpuntje... Ik vind dat Mario iets té ver is ingeblend. Alsof hij vervaagd, terwijl hij net een aanval uti voert met zijn vlammenslag? Dan moet hij toch voorop staan, en duidelijk in beeld zijn???

Voor het algemene zal ik bij jou nooit onder de 5.5 gaan zitten, maar let op het inblenden, of eigenlijk het afronden van je sig. Want de backgrounds zijn altijd van goeie kwaliteit, maar hou die kwaliteit dan eventjes vast als je de sig af rond.

Succes!

Geplaatst:

Een hele mooie signature alles past goed bijelkaar, maar het wordt een beetje eentonig. Als font had ik een iets vrolijkere font genomen met een rode kleur. Stroke erom had ik zwart gedaan, want dit staat net wat netter.Voor de rest heb ik weinig optemerken behalve dat het een fantastische signature is!

70%

Geplaatst:

Zoals altijd weer een prachtige signature Silverbyte. Al vind ik deze toch iets minder dan je vorige.

De achtergrond is zoals altijd weer het mooiste, vind ik. Maar de voorgrond (je render en het vuur) vind ik niet zo zichtbaar. Ik zou dit iets duidelijker maken, en de render er meer laten uitspringen. Ook kon je misschien iets meer vuur gebruiken, zodat we ons meer 'aangevallen' voelen. De border vind ik ook iets minder, het is een iets te dunne border, met een te lichte kleur. Ik zou dus 1 of 2 pixeltjes meer nemen, met donkerrood - bruin - zwart - ... ;)

Buiten de puntjes die ik hierboven vermeld heb, vind ik dit weeral een prachtige signature met kwaliteit. Je hebt je eigen stijl, wat niemand anders heeft, en dat maakt het zo speciaal. Ik heb het al vaak gezegt, maar ik vind je echt één van de beste Photoshoppers. ;) Keep up the good work!

80%

Geplaatst:

De hoed heeft hetzelfde kleur als achtergrond, lettertype past totaal niet. De achtergrond is ok. 6,4/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...