Jump to content

RonaldVC vs. 2fast{0}

Recommended Posts

Geplaatst:

Onderwerp: Freestyle

Soort design: Signature

Size design: 500x150 max.

Render: Mag

Animatie: Nee

Premade: Nee

Tijd van inlevering: a.s.a.p.

Opmerking: Een afgesproken battle. Signatures worden zo snel mogelijk geplaatst.

EDIT:

Hier mijn inzending:

legendsiiyi3.png

Geplaatst: (bewerkt)

Allebei heel mooie sigs, laat ik beginnen bij RonaldVC's sig.

Mooie sig, waarbij de kleuren goed bij elkaar passen, alleen vind ik de render niet zo goed ingeblend, en beneden is 'ie iets te wazig/pixelig. Voor de rest past het font er goed bij, goede plaatsing, en goed kleur. Ik zie nergens je naam in de signature verwerkt, en dat vind ik spijtig, want dat vind ik er altijd toch wel mooi bij.

>>> Door RonaldVC: Bedankt voor je beoordeling, maar mijn naam staat er echt wel in hoor. Kijk maar eens iets links van het midden beetje aan de bovenkant. ;)<<<

Ok, dan heb ik gewoon niet goed gekeken. ^_^

Dan maar 2fast z'n sig raten.

Hele mooie sig, met mooie effecten, de kleuren passen allemaal goed bij elkaar, en de effecten die je gebruikt heb laten je in 'de zevende hemel' voelen. Alleen vind ik het font iets minder. De plaatsing is oké, maar de kleur en het font zelf is iets minder. Misschien beter een groene kleur gebruikt?

Na even goed kijken gaat men stem naar 2fast{0}.

Bewerkt: door Hanneswasco
Geplaatst:
Ik stem op 2fast{0}.

Bedankt dat je je stem hebt uitgebracht, maar het is wel de bedoeling dat je er een uitleg bij geeft. :)

Mvg, 2fast{0}

Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om bij elke rate die je geeft, of bij elk commentaar of stem dat je geeft op een bepaald design je mening te onderbouwen, dus vertellen waarom je dat vind en wat hij/zij er aan kan verbeteren. Dit maakt het voor de gene die zijn design laat raten ook stukken leuker, en heeft er vaak ook nog wat aan.

2 voorbeelden:

Goed voorbeeld:

Klaas dat ziet er prachtig uit! Vooral die warme kleuren die je om het mannetje heen hebt gedaan. Zelf vind ik de render wel iets te hoekig en mag je het wat meer inblenden. De tekst vind ik wel erg leuk gedaan het past ook goed bij de achtergrond. Ik mis alleen nog een border, maar dat kun je altijd nog maken.

Ik geef jou een 8,5 voor je signature.

Slecht voorbeeld:

Ziet er leuk uit een 7 krijg je.

Geplaatst:

Erg weinig gestemd, maar toch genoeg voor een duidelijke uitslag. Winnaar van deze battle is geworden: 2fast{0}. Jij krijgt er een punt bij :tu: , ik ga bij mezelf een punt eraf halen.. :N

Topic locked, en ranking updated.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...