Jump to content

battlefield 2 punkbuster

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik begrijp niet waarom kick server mij altijd over punkbuster. Wat heb ik misdaan? Ik cheat niet.

Geplaatst:
Moet ik punkbuster downloaden?

Punkbuster heb je als het goed is standaard al geïnstalleerd, dus het is niet nodig om deze nog weer te downloaden. Dat je gekicked wordt tijdens het spelen kan aan verschillende dingen liggen. Zo kan het bijvoorbeeld zijn dat je met een verouderde versie speelt, kan het zijn dat er een instelling niet goed staat (kun je meestal veranderen in de console) of kan het zijn dat je misschien een te hoge ping hebt.

Vaak is het zo dat je met een verouderde versie speelt, dus ik raad je aan om hier ook eerst naar te kijken. Mocht dat inderdaad het probleem zijn, dan betekent dat ook direct dat Punkbuster zichzelf niet automatisch update (anders zou dit wel gebeurd zijn, immers). Je kunt in ieder geval met dit programma bekijken of je de laatste versie bezit. Blijk je nog niet helemaal up-to-date te zijn, dan is het ook direct mogelijk om via dat programma te updaten.

Mocht een update ook niet helpen, bekijk dan of je een foutmelding of code krijgt. Meestal word je niet zonder reden gekicked namelijk.

@Wesley: Je hebt wel nog apart die bestanden nodig? Ik meende dat dit automatisch wel gebeurde..

Geplaatst: (bewerkt)

@Matthijs: Vroeger ging dit volgens mij wel altijd automatisch, tegenwoordig moet men het zelf doen.

---------------

Je moet punkbuster alleen updaten, je kunt die punkbuster files hier downloaden: >> Click <<

Voor overige informatie moet je hier wezen: Klik hier.

Als je deze files hebt gedownload, dan kun je een game kiezen, kies dan Battlefield 2, vervolgens moet je BF2 dan updaten.

Mocht je daarna nog steeds problemen hebben met punkbuster, neem dan contact op met EA Games.

Klik hier om contact op te nemen met EA.

Bewerkt: door Wesley_GTA

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...