Jump to content

Mijn eerste Textures...

Recommended Posts

Geplaatst:

Na de hele morgen allemaal de basics ontcijferd te hebben van Adobe Photoshop CS3, heb ik 2 textures gemaakt. Ik zou graag weten wat er nog zoal verbeterd aan kan worden. Ik gebruik deze textures voor mijn models die ik maak in 3D Studio Max.

Leger Camouflage:

Army_Texture_6.jpg

Panter huid.

Panther_2.jpg

Mijn Panter Tank geapplyed op een Model:

Panther_Panther_texture.jpg

Alvast bedankt voor het achterlaten van een berichtje :).

Geplaatst:

1: De achtergrond is wel mooi maar is dat maar enig? 6,5/10

2: De achtergrond is minder mooi dan eerste maar wel mooi maar wel enig. 6,3/10

3: Zwarte achtergrond past totaal niet bij die tanks en liever groene tanks. Mooi uitknippen. 6/10

Geplaatst:
1: De achtergrond is wel mooi maar is dat maar enig? 6,5/10

2: De achtergrond is minder mooi dan eerste maar wel mooi maar wel enig. 6,3/10

3: Zwarte achtergrond past totaal niet bij die tanks en liever groene tanks. Mooi uitknippen. 6/10

Heb je eigenlijk wel in de gaten waar het om gaat, 'studio dewolf'? Stefaneke heeft deze textures zelf gemaakt met photoshop en de laatste afbeelding van de tank is een render in 3DS Max, niet met photoshop gemaakt. Het gaat om de gemaakte afbeeldingen, het is geen art of een achtergrond voor je computer ofzo.

Real nice Stefan, het effect wat je in de leger camouflage texture heb staat goed en maakt het mooi realistisch. Ook is je panter texture goed gelukt, alleen zou ik bij de achtergrond van de zwarte stippen niet te veel contrast laten onstaan tussen de donkere en de lichte delen.

Greetz :sigaar:

Geplaatst:

Ik begrijp niet wat je bedoelt. Hier is toch topic over signature? Maar ik ben streng voor beoordelen want de moderator zegt dat ik moet goed beoordelen dus ik doe dat.

Geplaatst: (bewerkt)

Bedankt voor de opheldering Galiorix :).

@ studio dewolf, de Panther tank is nog niet klaar... het was gewoon maar voor de grap :puh:. Met een goede texture ben ik nog bezig maar het zal nog wel even duren voordat die af is. En dit forum is niet alleen voor signatures, maar volgens mij voor alle photoshop creaties :) (dit subforum heet "Graphics Showroom"). Ik kan er in ieder geval wel met je lage ratings leven :puh:. En ik heb in de titel duidelijk gezegt dat het over TEXTURES gaan.

@ hieronder, ik zet het niet ingame :puh:. Ik doe het gewoon voor het plezier.

Bewerkt: door stefaneke
Geplaatst:
Ik begrijp niet wat je bedoelt. Hier is toch topic over signature? Maar ik ben streng voor beoordelen want de moderator zegt dat ik moet goed beoordelen dus ik doe dat.

Nee hier is geen topic over een signature. Dit is een topic over 2 textures. Wie weet kan je het programma 3DS Max. Met dit prgramma maak je dingen op in games zetten. Bijvoorbeeld GTA je maakt een auto. Als je die maak in 3DS Max heb je een grijze massa. Dus er mist nog kleur dit wordt gemaakt in photoshop en dit heten textures. Hopelijk snap je het.

BTW nice textures zoals ik een tijdje geleden al zei op MSN leer is de basics en dan kan je verder met textures. :)

Geplaatst:

Nee niet alleen signatures. In het Graphics Forum kan je alles plaatsen wat jezelf heb gemaakt. Dus textures, LP's, signatures en nog veel meer.

Geplaatst:
waarom staat er "Graphics Showroom" op dus alleen over signature toch?

Niet alleen signatures vallen onder de noemer graphics. Ook wallpapers, of een Large Piece vallen daaronder. Net als een render, en in dit geval textures. Textures zijn met Photo Shop gemaakt, en kunnen in een moddelingprogramma weer toegepast worden.

Het gaat hier dus over de textures, die panterprint, en legercamouflage afbeeldingen.

En back ontopic maar weer. ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Je hebt het over het woord grapics, maar graphics zijn niet alleen maar signatures. Onder graphics vallen ook renders websites, artwork en ga zo maar door. Maar laten we nu maar weer ontopic gaan :).

EDIT, 2 posts waren me eerder :bonk:.

EDIT, 3 zelfs :duh::puh:.

EDIT,

@ hieronder, Helemaal juist,

@ studio dewolf, let eens op in het vervolg. Ook al bedoel je het goed ;).

Bewerkt: door stefaneke
Geplaatst:

Er staat duidelijk dat je hier alles kan posten wat je zelf met Photoshop gemaakt heb, zie de regels:

Je kunt rendered renders posten. Dat zijn uitgeknipte plaatjes zonder achtergrond.

Je kunt signatures en avatars posten.

Je kunt eigen gemaakte wallpapers posten.

Je kunt Photomanipulation's posten. Dat zijn bewerkte foto's/plaatjes.

En nog veel meer, alles wat je zelf hebt gemaakt of wilt laten zien aan andere mensen.

Geplaatst:

Ja hij of zij heeft zich aangepast. Maar het is nu goed. Ik begrijp nu maar ik ga punten niet veranderen.

Geplaatst:
Ja hij of zij heeft zich aangepast. Maar het is nu goed. Ik begrijp nu maar ik ga punten niet veranderen.

En waarom als ik vragen mag. Jij heb net zijn Textures gerate als signature. Dus hij heeft niks aan jou rate terwijl jij van moderators goed moest rate.

Geplaatst:

Dit geldt voor iedereen, en voor de gehele Showroom:

Vanaf nu wordt er hier weer ontopic gepost. Ik heb het al aangegeven, maar blijkbaar wordt er niet geluisterd. De post hierboven van Rullez (als voorbeeld), had net zo goed via pb gestuurd kunnen worden.

Er wordt dus alleen nog maar gepost als je het betreffende design wilt raten/beoordelen, of je post gewoon niet. Zoals gezegd kunnen eventuele andere reacties via pb. Wie nu nog weer offtopic post kan een warn verwachten.

Misschien kom ik wat streng over, maar het is nu wel genoeg geweest.

Ontopic dus.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...