Rullez Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 Ik heb weer is wat geprobeerd dit keer als onderwerp 'Burnout' Graag zinvolle rates en niet "Mooi je krijg een 7/10" Graag duidelijke punten waarom ik het goed/slecht heb gedaan en hoe ik die eventueel kan verbeteren. Reageren
2fast{0} Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 (bewerkt) Hij ziet er opzich wel leuk uit, alleen je hebt je plaatje wat pixxelig gemaakt en dan zet je er een modern lettertype op. Probeer je lettertype er een beetje in te verwerken. Voor de rest is het niet echt veel bijzonders, maar wel een leuk reseltaat. Je hebt alleen een plaatje gekozen een effect en een lettertype, het ziet er niet moeilijk uit, probeer daarom wat leuks met het lettertype, denk dat het er dan nog beter uit gaat zien. Mvg, 2fast{0} Bewerkt: 27 maart 2008 door 2fast{0} Reageren
studio dewolf Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 Oh te veel pixels, mooi auto, weinig vernieuwd, de letterype is ok. 6,7/10 Reageren
JasonStatham Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 (bewerkt) Ik vind hem opzich wel goed gelukt. Het leukste is vooral het gesharp. Het geeft een erg mooi effect. Misschien dat je beter alleen buiten de wagen had kunnen sharpen. De tekst vind ik wel passend met de kleuren. Maar misschien dat je dit net zo'n een effect had kunnen geven. Je hebt wel een goede font en geplaatst op de juiste plek. Ook de border is goed gelukt. Geschikte kleuren. Daarom vind ik een 8,4 hier wel op zijn plaats. Vooral het gesharp levert dit resultaat. Misschien daat je nog een klein beetje wat aan de tekst kunt doen. Verder heb ik er niks op aan te merken. Je graphics zijn altijd wel geslaagt! Bewerkt: 29 maart 2008 door GTA-fan2 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.