studio dewolf Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 Mooi maar wat is die bolletjes? De lettertype past niet bij die signature. De achtergrond is ok. 7,5/10. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 (bewerkt) De kleuren zijn mooi de lettertype passen er niet zo goed bij maar voor de verderrest is alles Dus je hebt een dikke 9.3/10 Mooi gedaan P.S Ik wou dat ik Signature's kon maken Bewerkt: 27 maart 2008 door gta player10 Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 Misschien als de achtergrond groen was met die effecten zou he echt een geslaagde siganture zijn. Verder is hij mooi. 9.2/10 Reageren
JasonStatham Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 Geweldig. Het sterkste punt vind ik de kleurgebruik. Zoeen kleurgebruik heb ik niet eerder bij een Halo graphic gezien en was wel wat nieuws. Meestal zijn het van die donkere kleuren. Ik moet eerlijk toegeven dat dit een stuk mooier is. Je hebt een mooie achtergrond. Erg leuk hoe je die licht effecten erdoor heen laat lopen. Dit past erg mooi met de render. De tekst vind ik opzich wel leuk. Dat je de '2' een andere kleur geeft is leuk bedacht en goed uitgewerkt. De draaieffect erom heen is ook goed gelukt en past goed met de achtergrond. wat wel jammer is - maar ook wel de enigste minpunt - is de border vind ik. Ik heb er even op ingezoomd en blijkbaar heb je een 2pixel border. Waarvan de binnenste rand zwart is en de buitenste beetje goudkleurig. Misschien dat je de zwarte gedeelte weg kon laten. Want de buitenste rand valt niet echt op. Zoals ik zal zei is hij geweldig. Sinds je laatste sigs zie ik erg veel vooruitgang met deze. Een 92% vind ik hiet wel op zijn plaats. Reageren
2fast{0} Geplaatst: 29 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 Mensen bedankt voor jullie rates. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.