Bierbuikje Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 (bewerkt) Hey, ik heb van mijn vriend een code gekregen waarmee je een pop-up in het venster kan open. Resultaat: --- Hoe moet je het doen? 1. Open kladblok (Start -> Alle Programma's -> Bureau Accesoires -> Kladblok) 2. Tik in: onclick=msgbox ("tekst",20,"Titel") (tekst en titel kan je veranderen naar eigen wens, dit heb ik gedaan: onclick=msgbox ("Je haar zit niet",20,"Error")) 3. Klik op "Opslaan als" 4. Sla het op als "iets".VBS .VBS erachter is zeer belangrijk, zonder .VBS werkt het niet. het "iets" kun je veranderen naar eigen wens. 5. Sla het op op je bureaublad 6. Het bestand wordt met het volgende icoon op het bureaublad weergeven open het (dubbelklik) Enjoy! --- Wil je dat een pop-up meerdere malen in het venster komt? Dan open je het bestand met kladblok of als je nog in kladblok zit dan kopieër je de pop-up regel en plaats je die zovaak als je wilt onder elkaar. Die tekst kan je ook nog veranderen. Dus wil je je broertje flink irriteren? Laat hem erop klikken En voor als je in je eigen val trapt klik je ALT + F4. Dat verwijdert snel alle pop-up vensters na elkaar. --- Belangrijk, Op "Ja" of op "Nee" drukken heeft geen gevolgen voor jouw bestanden. --- Ps. weet iemand hoe je het icoontje waarmee hij op het bureaublad wordt weergeven kunt veranderen? --- Edit: Uitgebreid Bewerkt: 27 maart 2008 door bierbuikje Reageren
DJRobin Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 Next generation scripting is het niet echt . Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 27 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 Next generation scripting is het niet echt . het trekt mensen en het is nieuw voor mij ^_^ Reageren
GTA_XP Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 Vet gaaf man! Hoe kwam je erachter?! Zo laat je echt iemand schrikken! Reageren
Galiorix Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 Wel grappig ja, op school hebben we ergens op de lokale harde schijf ook zoiets staan en je kan dan onmogelijk er uit komen, de maker zal vast wel iets van 1000000 ingetypt hebben bij de hoeveelheid @GTA_XP: origineel, alleen jammer dat het engels niet echt klopt... Als je het in goed engels wil, doe dan de tekst: Your computer has been infected with a Trojan Horse. Reboot your PC before it reaches the BIOS and deletes all the .dll files. Greetz Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 27 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 weet ook iemand hoe je het icoontje van uiterlijk kan veranderen? dan kan ik iemand het laten opstarten terwijl hij denkt dat het internet is Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 Dan zou ik de .vbs ergens in een verborgen map zetten en er een snelkoppeling naar maken. Dan kun je het icoon van die snelkoppeling veranderen door Rechtermuisknop > Eigenschappen > Aanpassen > Ander pictogram... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.