Timos Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Geplaatst: 2 februari 2005 Ik weet niet waar ik deze post moet plaatsen, deze plaats leek me het logiest. Vraag: Heeft iemand nog het orginele bestandje: Particle ( uit de map data ) Ik heb hem namelijk vervangen door een andere waardoor er vuur uit de uitlaat komt maar het rook is nogal irritant.. Dus heeft iemand nog de orginele? Stuur me dan een PM Reageren
Lantyz Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Geplaatst: 2 februari 2005 Oh jee... Altijd een backup maken als je een bestand vervangt waarvan je niet zeker bent of het goed uitpakt. Bij herinstalatie wordt alles weer gezet zoals het was, is misschien verstandiger. Reageren
Timos Geplaatst: 2 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 februari 2005 Raak ik dan niet me auto mods en savegames kwijt? :blink: Reageren
MrKooKie Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Geplaatst: 2 februari 2005 Save games kan je gewoon Vanuit GTA VICE CITY USER FILES naar je desktop slepen en na de herinstalatie terug slepen... Reageren
jojogta3 Geplaatst: 3 februari 2005 Rapport Geplaatst: 3 februari 2005 jepp is zo best dom dat je die andere heb weg gegooit dan altijd in een mapje plaatsen op bureaublad Reageren
Timos Geplaatst: 5 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2005 En al die auto mods blijven die er wel dan of ook niet :blink: :unsure: Reageren
MrKooKie Geplaatst: 5 februari 2005 Rapport Geplaatst: 5 februari 2005 Als het goed is niet... Tenminste ik was de mijne kwijt na herinstalatie.. Reageren
Lantyz Geplaatst: 5 februari 2005 Rapport Geplaatst: 5 februari 2005 Het is verstandig om je mods, behalve te instaleren, ingepakt in een aparte map te zetten. Zo raak je ze nooit kwijt. Reageren
Timos Geplaatst: 6 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2005 Mischien doe ik de auto mods wel weg zodat ik MTA kan instaleren (en spelen ) Want na een tijdje raak je wel uitgekeken op de gewone vice city.. Nu moet me broer het nog goed vinden Reageren
MrKooKie Geplaatst: 6 februari 2005 Rapport Geplaatst: 6 februari 2005 In een vorig topic werd mij uit gelegd wanneer je met de orgineele en de gemodificeerde main.scm switched dat je dan ook kunt spelen. -klik- Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.