gta vcs-freak Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2008 hey even een vraagje is er mischien een geldcheat in gta vc op de pc? andere gta's hebben die wel namelijk... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2008 (bewerkt) Volgens mij was er geen geld cheat in Vice City. Voor andere cheats kan je terecht op deze pagina. Bewerkt: 27 maart 2008 door GTA-fan2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2008 Ik weet niet zeker maar het kan zijn dat de geldcheat het zelfde is als de Max healthscheat. Ik baseerd dit op dat in SA dat ook is. Max health cheat: ASPIRINE Ik weet het niet zeker omdat ik VC al heel lang niet meer heb gespeeld en ik heb geen zin om m'n PS2 weer aan te sluiten alleen voor checken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2008 Er is géén cheat die ervoor zorgt dat je geld krijgt in GTA Vice City, maar een paar handige trainers zullen ook wel werken. Je kunt hem hier downloaden. Ik herinner me nog wel toen ik die trainer gebruikte, dat het gebruik een beetje warrig is. Na een beetje uitzoeken zul je het vanzelf wel doorhebben hoe het exact in elkaar steekt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tieess Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2008 Nee, in GTA: VC is geen geldcheat, ook niet zoals anderen d88 met ASPIRINE in SA. Alléén met trainers kun je "gratis" geld erbij krijgen. Zoals hierboven ook is vertelt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta vcs-freak Geplaatst: 8 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 april 2008 ok thanks voor de info Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.