Jump to content
Joriz

Drie nieuwe screenshots + Nieuwe GTA4 trailer vanavond!

Drie nieuwe screenshots die eerder waren te bekijken in online previews van MTV en Evil Avatar staan nu online in onze galerij.

Nieuwe screenshots:

tn_gallery_1_51_445670.png tn_gallery_1_51_458210.png tn_gallery_1_51_432126.png

De vierde trailer van Grand Theft Auto IV met de titel: "Good Lord, What Are You Doing? aka Everyone's a Rat" komt vanavond om 11 uur Nederlandse tijd online op GTAGames.nl. De trailer is ongeveer even lang als de derde trailer en zal waarschijnlijk wat multiplayer actie tonen, al is dat nog niet bevestigd.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

Mooie screens! Plezant dat we nu ook beeldmateriaal mogen zien van de multiplayer in plaats van alleen enkele screens.

Betekent dit dan dat we alleen maar multiplayer gaan zien in de trailer, of ook datgene van wat we gewend zijn van de vorige trailers?

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Waarom zo laat :O moet morgen naar school. Moet ik maar wat later op school komen morgen dan :puh:

Ben benieuwd wat deze trailer ons te bieden heeft. Hoop idd ook op wat MP actie en info :D

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

geen wonder dat ik m nergens kon vinden op internet , want hij komt pas op 11 uur :ch: maar ik ben wel benieuwd !!! :*D;):tu: Ik hoop dat het een gameplay trailer is !! :):klap:

Bewerkt: door IronBullet

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Betekent dit dan dat we alleen maar multiplayer gaan zien in de trailer, of ook datgene van wat we gewend zijn van de vorige trailers?

Er is nog niets zeker. Er wordt verwacht dat er multiplayer stukjes in de trailer zullen zitten, maar hiervan is niets bevestigd door R*. Maar wacht nog 4 uurtjes, en dan zal je zien of het alleen multiplayer, multiplayer en ingame, of geen multiplayer. ^_^

Ik ga toch niet tot 11 uur op de PC, morgenochtend kijk ik wel even. :)

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

• Create New...