Jump to content

beeldproblemen

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

pas ongeveer 5 meter voor een gebouw kan ik zie dat ie er staat

anders kijk je door de wereld heen hoe moet dit opgelost

en zeg dan ook het engelse woord wat ik moet veranderen

het ligt niet aan de kaart dat weet ik zeker

kan miscchien de Noobmode dit veroorzaken

de kaart is NVIDia Geforce 8600 GT

Bewerkt: door alithegunner
Geplaatst:

Hmm... Ik denk dat je er eens een screen van zou moeten maken, want ik zou graag weten of je ook nog andere dingen ziet (rare pixels etc), of dat enkel de gebouwen heel laat laden. Misschien eens proberen de draw distance te veranderen? (Options>Visual Options>Advanced). Klinkt alsof hij nu heel erg laag staat. Heb je naast de noodmode nog andere mods? Ik ken de noobmode zelf niet, maar voor zover ik weet verandert die enkel de main.scm (het script), en zou dus niet vor dit soort fouten kunnen zorgen. Dingen die naar mijn weten daar wel voor zorgen zijn eigen modellen (gemaakt met 3dsmax, zmodeler, gmax etc) of ipl's die je in dingen als map editor veel te vol hebt gezet (IPL's zijn bestanden waarin alle coordinaten van objecten staan opgeslagen).

Afijn, kom aub met een screen, dan kunnen we je al vel beter helpen met de oplossing.

Veel succes ermee!

Met vriendelijke groeten,

NeoSyp

Geplaatst: (bewerkt)

Waarschijnlijk komt het door de 'draw-distance'. Je GTA SA opnieuw installeren zal dit wel moeten fiksen. :)

Bewerkt: door GTA-fan2
Geplaatst:
Hmm... Ik denk dat je er eens een screen van zou moeten maken, want ik zou graag weten of je ook nog andere dingen ziet (rare pixels etc), of dat enkel de gebouwen heel laat laden. Misschien eens proberen de draw distance te veranderen? (Options>Visual Options>Advanced). Klinkt alsof hij nu heel erg laag staat. Heb je naast de noodmode nog andere mods? Ik ken de noobmode zelf niet, maar voor zover ik weet verandert die enkel de main.scm (het script), en zou dus niet vor dit soort fouten kunnen zorgen. Dingen die naar mijn weten daar wel voor zorgen zijn eigen modellen (gemaakt met 3dsmax, zmodeler, gmax etc) of ipl's die je in dingen als map editor veel te vol hebt gezet (IPL's zijn bestanden waarin alle coordinaten van objecten staan opgeslagen).

Afijn, kom aub met een screen, dan kunnen we je al vel beter helpen met de oplossing.

Veel succes ermee!

NeoSyp

de auto's laden erg laat maar niet alleen de gemodde ook de standaard

de gebouwen laden te laat

Waarschijnlijk komt het door de 'draw-distance'. Je GTA SA opnieuw installeren zal dit wel moeten fiksen. :)

heb ik al geprobeerd

Geplaatst:

Tja, als je zegt dat je enkele gemodde voertuigen hebt, dan zou ik het toch eens proberen zonder die mods. Vroeger, op mijn oude slome pc, had ik ook eens wat gemode voertuigen, langzaam dat alles laadde. Probeer het maar eens gewoon. En inderdaad, update je driver.

NeoSyp

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...