owner001 Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 ik heb dus patch gedownload om gta terug naar v1 te krijgen maar ik krijg dit te staan This program cannot patch the installed version of San Andreas because of the following reason: C:\Program files\Rockstar Games\GTA San Andreas\gta_sa.exe: unknown version wat betekent dat en wat moet ik nu doen Reageren
Donwell Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 Als je een crack o.i.d. hebt gebruikt, krijg je deze error. Heb je een NO-CD crack o.i.d. gebruikt? In dit geval mogen we je niet verder helpen, met Warez mogen wij niet helpen. In het geval je géén NO-CD crack hebt, kijk eens of je niets aan de .exe zelf hebt veranderd. Reageren
owner001 Geplaatst: 27 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 Als je een crack o.i.d. hebt gebruikt, krijg je deze error. Heb je een NO-CD crack o.i.d. gebruikt? In dit geval mogen we je niet verder helpen, met Warez mogen wij niet helpen. In het geval je géén NO-CD crack hebt, kijk eens of je niets aan de .exe zelf hebt veranderd. ik heb geen crack ofsow weet je miss ook waat gta_sa.exe staan?? dn kan ik kijke of ik het kan herstelle want ik kan hem niet vinde Reageren
Donwell Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 De gta_sa.exe staat in de GTA San Andreas map, standaard zou de exe op C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\ staan. Als je bij de installatie nog iets hebt aangepast aan het pad, dan moet je hem zelf even opzoeken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.