Jump to content

GTA IV map gelekt?

Recommended Posts

Geplaatst:

Op evilgamerz.com kwam ik een stukje tegen waar ze zeggen dat de map van GTA IV gelekt is.

>>> Door Dutchy3010: Link verwijderd.<<<

Het ziet er aardig betrouwbaar uit.

Geplaatst:

Mensen zoals jou zouden is een ban moeten krijgen.

Posten posten posten, en niet even lezen of er al topics over waren

of dat het wel mag :duh: :duh: (mag dus niet)

Geplaatst:

ziet er misschien betrouwbaar uit, maar dat is het dus eigenlijk niet.. dat kunnen ze dus nooit weten, zal wel een schatting zijn waar de metrolijnen waarschijnlijk zullen lopen, ik snap dit allemaal eigenlijk niet? Wacht één maand en je weet echt alles van het spel..

Geplaatst: (bewerkt)

Jeetje, alweer hier een topic over maken.

Kijk deze

Hier

Hier zijn nog meer topics over, maar die zijn allemaal al gesloten. Waarom? Omdat er al genoeg over zijn.

Swiggers

:cya:

Bewerkt: door swiggers
Geplaatst:
Mensen zoals jou zouden is een ban moeten krijgen.

Posten posten posten, en niet even lezen of er al topics over waren

of dat het wel mag :duh: :duh: (mag dus niet)

dat het niet mocht dat wist ik niet, mijn fout, maar wanneer ik alleen een screen had gepost van die map dan wordt er toch wel gevraagd waar ik het vandaan heb, dan kan ik toch net zo goed al meteen de link geven.

maargoed, ban, slotje, etc. mag de moderator bepalen.

srry

En dit ook weer, niet een hele nieuwe reactie plaatsen !! Maar je moet zoals ik nu doe: Onder aan het bericht waar je op wil reageren op 'Reageren' drukken, dan zul je niet een hele nieuwe reactie plaatsen!!

Jij hebt veel posts, dus je bent al best lang op dit forum. Dan zul je dit toch echt moeten weten.

Bewerkt: door swiggers

Dit ziet er heel echt uit. Zelfde kleuren, zelfde inkt, zelfde papier. Ik denk van wel dat dit de echte is. Als het niet zo is dan lijkt deze in iedergeval er veel op.

>>> Door Dutchy3010: Ook deze foto's verwijderd.<<<

Bewerkt: door Dutchy3010
Geplaatst:

Rockgames zal boos zijn op die persoon heeft dat uitgelekt dus misschien dikke boete.

Geplaatst:

Die link gaat zo verwijderd worden door een mod, dus mensen die de map uitvoerig willen bekijken, je kan hem beter opslaan

Geplaatst:
Rockgames zal boos zijn op die persoon heeft dat uitgelekt dus misschien dikke boete.

Dat is onmogelijk na te trekken, dus niks dikke boete.

En voor zover ik weet is hier ook geen verbod voor.

Dit ziet er heel echt uit. Zelfde kleuren, zelfde inkt, zelfde papier. Ik denk van wel dat dit de echte is. Als het niet zo is dan lijkt deze in iedergeval er veel op.
Mensen die nog steeds die map hier opnieuw blijven posten of de links daarvan :cya::N

Als je zo graag wil zien gebruik je maar google ofzo, maar hier op het forum is niet toegestaan. :cya::slotje:

Bewerkt: door Sander
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...