Big Playahh Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 mijn psp is kapot aan ut gaan want mijn beeld gaat heel donker ,(je ziet bijna niks!)ligt niet aan ut spel want als je geen spel doet gebeurt het ook. heeft iemand ook dat probleem en is het te verhelpen? alvast bedankt! Reageren
Gijsso Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 Weet je heel zeker dat je niet de game en het scherm op het donkserste hebt staan?? Het kan ook zijn dat je 'm zo hebt ingesteld dat ie na een paar min. vanzelfd dimt of uitgaat. Check eerst dit en zeg duidelijk en precies (zoals wanneer en hoe) het gebeurd. Reageren
Big Playahh Geplaatst: 27 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 Weet je heel zeker dat je niet de game en het scherm op het donkserste hebt staan?? Het kan ook zijn dat je 'm zo hebt ingesteld dat ie na een paar min. vanzelfd dimt of uitgaat. Check eerst dit en zeg duidelijk en precies (zoals wanneer en hoe) het gebeurd. nee want naa een paar seconden doet i dat al! en ik heb hem al op het laagste staan! Reageren
Fuffie Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 Kijk is bij ''Instellingen'' misschien verhelpt dat het wel, als je iets veranderd met het beeld configuratie. Reageren
Gta-killer Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 Heb je al geprobeert op het knopje met zon beeldscharpje ervoen te drukken? Anders is denk ik je backlight kapot. Reageren
Miek Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 Anders bij systeeminstellingen,moet je eens drukken op "Standaardinstellingen herstellen" Reageren
Big Playahh Geplaatst: 27 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 kijk zo: http://partyflock.nl/albumelement/36634030:normaal.html eerst zie je normaal maar klik dan maar eens op volgende! Reageren
Miek Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 Heb je per ingeluk iets gedaan of zo? Anders ligt het aan je PIXELS vrees ik. Reageren
The GamerII Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 Backlight niet goed meer, denk ik. 't Kan nergens anders aan liggen.. Reageren
Miek Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 Backlight niet goed meer, denk ik. 't Kan nergens anders aan liggen.. Door wat veranderen die kleuren dan? Reageren
Galiorix Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 Backlight niet goed meer, denk ik. 't Kan nergens anders aan liggen.. Door wat veranderen die kleuren dan? Als ik het niet verkeerd zie, blijven alleen de echt felle kleuren goed in beeld. Ik denk zelf ook dat de verlichting van het display gewoon kapot is en dat het vervangen moet worden... Ga anders eens naar een elektronica zaak, misschien kunnen ze je daar helpen als je het probleem voorlegt of laat zien en je kan natuurlijk altijd ook even op het forum van Sony of van een nederlandse PSP community je probleem voorleggen, veel meer kans dat ze weten wat het probleem precies is. Greetz Reageren
Matiscus Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 (bewerkt) Als ik jou was zou ik ook nog eens een systeemupdate eerst uitvoeren. Want het kan ook zijn als je ermee op internet gaat, dat je iets verkeerd hebt gedownload, onbewust, en dat daarmee je PSP stuk lijkt. Met een systeem update kan het misschien ook wel verholpen zijn. Als het niet verholpen is, dan is het het backlight dat stuk is, alloewel als mijn backlight afstaat, dan is het nog niet eens zo donker, dus ik heb er mijn twijfels bij. Ik hoop dat het goed komt. Bewerkt: 4 april 2008 door Matiscus Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.