barto Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2005 Als je codes gebruikt maar eerst de geheugenkaart er uithaald is dat slecht voor je playstation ??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2005 Ik snap je niet helemaal. Als ik mijn memorycard uit mijn playstation haal loopt het spel vast. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2005 (bewerkt) als je saved staat er dat je tydens het saven je memorycard er niet iut mag halen omdat het slecht is en volgens mij geld dat ook als je tydens het spelen de card er uit haalt en bij mij loopt het spel ook vast(mijn broertje heeft het getest <_< :lol: ) EDIT:je kan gewoon met memorycard spelen en cheats gebruiken maar dan moet je niet saven dan kan je geen 100% meer halen Bewerkt: 2 februari 2005 door Tupac A. Shakur Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2005 Ja idd want als je saved en dan je memory card eruit trekt zit er de kans in dat je alles kwijt bent. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sgt.ugly Geplaatst: 3 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2005 Hmmz.... Ik was aan het gamen en een vriend van mij wilde de inhoud van mijn kaart hebben. Dus kaart eruit, zijn kaart erin en saven... No problem..... Is het probleem van vast slaan pas na enkele minuten ofzo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 3 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2005 Hmmz....Ik was aan het gamen en een vriend van mij wilde de inhoud van mijn kaart hebben. Dus kaart eruit, zijn kaart erin en saven... No problem..... Is het probleem van vast slaan pas na enkele minuten ofzo? Het kan fout gaan maar het hoeft niet altyd fout te gaan bij mij stond alles gelijk vast maar doet gebeurd niet altyd het kan ook gewoon zijn dat je rustig verder kan spelen zonder problemen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinewood Geplaatst: 3 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2005 Het kan fout gaan maar het hoeft niet altyd fout te gaan bij mij stond alles gelijk vast maar doet gebeurd niet altyd het kan ook gewoon zijn dat je rustig verder kan spelen zonder problemen raar dat bij jouw het spel vastloopt als je de memorikart eruit haalt doet ie bij mij niet spel loopt zelfs niet vast mij als je op het knopje drukt waar de cd eruit gaat (probeer dit niet bij je eigen) het laadje ging open dee het laadje weer dicht niks aan de hand (doe het niet bij je eigen) gevolgen zijn voor jouw Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 3 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2005 als je je memory card er tijdens saven uit haalt is allen je game die je gespeeld had en aan het saven was weg is bij mijn vriendje gebeurt namelijk zijn moeder trok zijn memorycard eruit hij moest eten :lol: hahahha Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.