Unmountable Tijmen Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 Eentje voor een vriend van mij gemaakt, Zit ook op GTAF Rates, Comments? Reageren
Hackman Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 mooi signature! render goed ingeblend en de tekst lijkt heel mooi bij de sig vind ik. Die witte strepen zorgen ervoor dat de achtergrond niet zo leeg lijkt, dus dat is ook een +je. Ik moet eerlijk zeggen dat ik de signature mooier vind dan die je nu hebt want die is gewoon te druk daaruit kan je afleiden dat je er hard aan hebt gewerkt alleen te veel toeters en bellen zijn ook niet mooi dus de volgende relaxen met die renders en effecten. ik geef je een 7,5/10 voor de nieuwe sig PS:Kun je met het lettertype geven? Reageren
studio dewolf Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 Veel effecten, mooi tekening, Zwarte achtergrond past niet bij die tekening beter licht kleuren zoals vice city. De lettertype is ok. 8/10 Reageren
Talietje Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 Mooie sig, en gave effecten ik geef je een 8.5/10 Reageren
2fast{0} Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 (bewerkt) Ik vind hem wel wat hebben maar toch ook weet niet. Je achtergrond is mooi, ook met de slingers die eroverheen lopen, het slingerige lettertype past er wel bij, maar de kleur !? Ik vind de kleur heel erg appart, je ziet nergens lichtblauw, en dan opeens dat stukje tekst. Ook vind ik het niet mooi dat auto's er zo op worden geplakt. Probeer hem wat te brushes of in de achtergrond te verwerken zodat je de helft alleen nog maar ziet, dan krijgt het een effect dat het lijkt alsof hij eraf rijd. Ook mis ik een rand om je signature, is een 1 px. zwarte lijn teveel gevraagt. Het maakt het een stuk completer geloof me. Ik zie verder wel vooruit gang in jou signatures. Ga zo door ! Mvg, 2fast{0} Bewerkt: 27 maart 2008 door 2fast{0} Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 28 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 PS:Kun je met het lettertype geven? Dat is Scriptina Is het misschien mijn beste Signature aan de reacties te zien Reageren
Jay; Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 Een mooie signature, je bent flink vooruit gegaan sinds ik je de vorige keer in het Battle forum ging raten. Allereerst valt de signature erg op en de achtergrond heb je in verschillende donkere kleuren gedaan waardoor de auto goed opvalt. Persoonlijk vind ik de auto niet zo mooi voor een signature omdat hij teveel uitsteekt maar het is mooi om op te vullen. Verder is het lettertype erg passend. Al met al een 7.8. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.