GTA-Goat Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 Goedenavond. Ik heb hier wat topics zitten lezen, en ik begreep dat ik eerst een huis binnen kon lopen, dan naar buiten kon gaan en dan weer terug naar binnen en rustig m'n slag slaan. Maar nu is er een probleem. Als ik het huis weer binnenkom voor de tweede keer, zitten meneer en mevrouw daar weer van hun avond te genieten. Dus, hoe zorg ik ervoor dat dood ook echt dood is? Alvast bedankt! -Een stout geitje.
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 Dat maakt in principe niks uit. Er staat wel zo'n balkje, en dat is de tijd voordat je politie eris. Als dat balk vol is krijg je dus politie. -------------------TIP------------------- Gebruik de cheat: Nooit politie achter je aan. WAARSCHUWING: Als je de cheat doet, en je safet kan je het spel niet meer 100% voltooien. cheats Succes verder met inbreken
Jay; Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 (bewerkt) Als de bewoners binnen zitten moet je gewoon snel weer naar buiten, dit hoort bij het spel. Meestal liggen ze gewoon te slapen en kun je rustig en stilletjes inbreken. Meer informatie over Burglary Missions vind je hier. Bewerkt: 27 maart 2008 door Jay;
GTA-Goat Geplaatst: 27 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 Ok. Jongens, bedankt! Oh...en een ieder bedankt voor dit forum....onmisbaar in de strijd om 100% .
rockdevil95 Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Geplaatst: 10 april 2008 oke kijk als die mensen binnen zitten ga je gewoon supersnel naar buiten en als je dan naar binnen gaat zijn ze meestal weer aan het slapen en dan kan je gewoon lekker inbreken.... het hoort allemaal bij het spel het is geen bug ofzoiets.... succses verder
GTA-Sheep Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Geplaatst: 10 april 2008 Dank voor je bijdrage rockdevil95, maar de topicstarter is inmiddels geen actief lid meer en zijn post was ook niet erg serieus bedoeld vrees ik. Gesloten.....
Recommended Posts