rniezink Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2005 Hallo Playstation fans, Ik heb een vraagje. Het spel GTA San Andreas heb ik uitgespeelt, tenminste in zo verre dat ik geen opdrachten meer kan doen van mijn opdrachtgevers. Nu wil ik graag alle panden kopen die er in het spel zijn. Laat er nu net 1`tje een blauw huisje hebben (wang Cars) die ik nog niet kan kopen! Heeft iemand enig idee hoe dit pand van mij kan worden? Groeten Raymond Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2005 (bewerkt) Ik dacht dat je het pas kan kopen als je de rijschool uit hebt (alles op brons is voldoende) Anders kan je het pas kopen na een missie van..euh..Cesar denk ik. Dat bewijst dus dat je nog niet alle missies uit hebt! Bewerkt: 2 februari 2005 door Lennert Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2005 Hallo Playstation fans,Ik heb een vraagje. Het spel GTA San Andreas heb ik uitgespeelt, tenminste in zo verre dat ik geen opdrachten meer kan doen van mijn opdrachtgevers. Nu wil ik graag alle panden kopen die er in het spel zijn. Laat er nu net 1`tje een blauw huisje hebben (wang Cars) die ik nog niet kan kopen! Heeft iemand enig idee hoe dit pand van mij kan worden? Groeten Raymond GTA SA uitgespeelt :huh: je bent op de helft zoals Lennert al zei eerst de rijschool halen en dan kan je WANG CARS kopen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tonio Geplaatst: 3 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2005 en je moet ook alle misies in san fierro gedaan hebben.. :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hey dude Geplaatst: 3 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2005 wie heeft het dan al uitespeeld(100%) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 3 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2005 ik en je moet eerst rijschool uitspelen <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timotees Geplaatst: 3 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2005 ja, dat klopt je moet eerst de autoschool uitspelen op bronz. als het niet lukt kijk dan even HIER en dan ergens onderaan klikken op eentje timotees Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sgt.ugly Geplaatst: 4 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2005 Da's knap, 100%.... Krijg niet alle race missies op goud en de schools krijg ik ook niet alles op goud..... Of hoef je ze alleen maar uit te spelen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 4 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2005 (bewerkt) Da's knap, 100%.... Krijg niet alle race missies op goud en de schools krijg ik ook niet alles op goud..... Of hoef je ze alleen maar uit te spelen? Nee, je moet alle scholen op goud hebben. Ook alle races in LS en SF en in LV moet je alles met een heli of vliegtuig doen -> ook goud halen natuurlijk. En nog wel wat meer om 100% te halen.. Bewerkt: 4 februari 2005 door Lennert Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tmzom Geplaatst: 4 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2005 MOet je op start drukken kun je checken hoever je al bent in het spel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheGtaSecret Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2005 gij heeft gewoon zijn driving school niet afgemaakt.. maar dat is noodzakelijk voor je 100% maar je moet die missies niet doen om naar LAs Venturas te gaan hoor want een vriend had die autoschool niet opgeslagen en dus niet uit gespeeld en hij was an in las venturas missies aan het doen dus is dit niet noodzakelijk voor de voortgang vna het spel.. als dit fout is weet mij het dan te zeggen he Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2005 Da's knap, 100%.... Krijg niet alle race missies op goud en de schools krijg ik ook niet alles op goud..... Of hoef je ze alleen maar uit te spelen? Nee, je moet alle scholen op goud hebben. Ook alle races in LS en SF en in LV moet je alles met een heli of vliegtuig doen -> ook goud halen natuurlijk. En nog wel wat meer om 100% te halen.. VOlgens mij hoef je niet goud te halen op alles. Op alles brons is ook voldoende. Dacht ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tonio Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2005 dat klokt je hoeft allen bij de schoolen brons te hebben..( ik kan het weten heb hem ook al uit gespeelt.. B)) en alle race's moet je gewoon eerste zijn..maar dat lijkt me logies :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheGtaSecret Geplaatst: 10 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2005 dat klokt je hoeft allen bij de schoolen brons te hebben..( ik kan het weten heb hem ook al uit gespeelt.. B)) en alle race's moet je gewoon eerste zijn..maar dat lijkt me logies :lol: dus voor 100% checklist moet de driving school enzo niet alles op gold?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tmzom Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2005 heey.... Ik ben halverwege San Fierro, weet iemand wanneer ik naar de vliegschool kan ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.