jobiscky Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 (bewerkt) hallo kan iemand voor mij een missie uitspelen. het is de missie waar je de politie motoren moet stelen. alvast bedankt. GTASAsf1.b GTASAsf1.b Bewerkt: 27 maart 2008 door jobiscky
DenkaanHenk Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 Het zou handig zijn als je de Savegame post, dat doe je door je bericht te editen en op bijlagen te klikken. Ga dan naar de map GTA San Andreas User Files in Mijn Documenten en zoek je Savegame op die gedaan moet worden, klik dan op oke en de Savegame zal zichzelf uploaden. Dan staat de Savegame in je bijlagen, ik zelf kan de Savegame helaas niet voor je doen. Want ik zit momenteel niet op me eigen computer.
jobiscky Geplaatst: 27 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 ow ja sorry ik dacht dat ik dat gedaan had nou dan staat hier de bijlagen. maar bedankt. GTASAsf1.b
Ghost_Rider Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 (bewerkt) Cop Wheels - Mission Passed! Beloning: Respect + - Onderweg kreeg ik bike skill erbij. Ik heb geen cheats/mods gebruikt. Veel succes verder met SA. Bewerkt: 27 maart 2008 door ..::GhostRider::..
jobiscky Geplaatst: 27 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 (bewerkt) Ik doe hem wel.. Chill!!!! heel erg bedankt. Bewerkt: 27 maart 2008 door jobiscky
Recommended Posts