gta boy Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2005 he 3 vraagen 1 hoe kun je die burgler kleding krijgen 2, waar kun je de fcr-900 vinden en 3, ik heb alleen fotò`s ops gevonden maar mis er 1 heeft iemand het zelfde probleem zo ja laat ons weetn waar en hoe je ze het beste ken vinden gta boy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2005 1. Geen idee 2. In LV kom je hem wel geregeld tegen, ik weet geen vaste plaats. 3. Je kan een kaart gebruiken met alle Photo Ops op aangeduid en dan alle plaatsen nagaan. Een betere oplossing weet ik niet, ik heb ze allemaal. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2005 1. Door in zo'n zwart Burglerbusje te stappen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sgt.ugly Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2005 1 De burglarbus idd 2 de motorschool alles minimaal zilver 3 Het boek, het boek is fantastisch! €11 bij de FR shop. En anders middels deze site de kaarten gebruiken en alles nalopen.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2005 (bewerkt) Burglar van vind je op het grasveldje voor de Ganton Gym(in los santos) Bewerkt: 2 februari 2005 door ironfist99 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2005 1. gaat vanzelf als je in een boxville stapt 2. http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...ns&name=nrg-500 3. http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...nhoud=photo-ops ookal staat niet alles erop (komt zeker weten nog) ....gebruik de walkthrough en/of de zoekfunctie....gelieve daarna pas vragen stellen...dank u Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta boy Geplaatst: 3 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2005 ik heb een foutje gemaakt was geen fcr-900 maar een nrg nog wat sorry voor de fout Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 3 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2005 de NRG-500...voortaan wel ff opletten aub....ik heb me vorige bericht aangepast daar kun je de NRG vinden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 3 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2005 wordt niet altijd meteen zo boos THE GODFATHER <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 4 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2005 wordt niet altijd meteen zo boos THE GODFATHER <_< Ach, als je 1001x dezelfde vraag moet beantwoorden wil het wel eens voorkomen dat het antwoord iets minder symphatiek overkomt. Maar er komt iig. een antwoord! ik heb alleen fotò`s ops gevonden maar mis er 1 heeft iemand het zelfde probleem zo ja laat ons weetn waar en hoe je ze het beste ken vinden Om 0000 uur knipperen de Photo-ops en daarna blijven ze toot een bepaalde tijd (iets van 0500) licht geven. Op deze manier zijn ze zonder de ingame-camera te zien. Misschien kun je zo de laatste vinden... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 4 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2005 wordt niet altijd meteen zo boos THE GODFATHER ???? om maar ff wat zinnigs te zegge...misschien komt het bij jou over dat ik boos ben...maar da ben ik niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.