Ottoman 47 Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 Nou, Scarface gaat nu héél erg sneller bij mij, zoals jullie gehoordt hadden ben ik daar in de problemen ingegaan, maar ik heb nog een vraagje. Vraag: Op Scarface moet ik met 'W-S-A-D' spelen, maar daar ben ik niet mee gewendt, dus hoe verander ik deze in mijn eigen gedachte! OTTO Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 Dat verander je in het menu opties net als in bijvoorbeeld GTA San Andreas, het is inderdaad wennen om met W, S, A, D te spelen. Maar als je een aantal race missies hebt gedaan dan zou het wel moeten wennen, in ieder geval succes Ottoman 47! Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 27 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 (bewerkt) Dat verander je in het menu opties net als in bijvoorbeeld GTA San Andreas, het is inderdaad wennen om met W, S, A, D te spelen. Maar als je een aantal race missies hebt gedaan dan zou het wel moeten wennen, in ieder geval succes Ottoman 47! Sorry DenkaanHenk, ik heb er niet bij geschreven dat ik het op de PC heb! OTTO Bewerkt: 27 maart 2008 door Ottoman 47 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.