Jump to content

HELP probleem na instaleren van patch voor gta sa

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb een patch gedownload dat gta naar v1 gaat sodat ik kan modden en geinstalleerd

maar nu kan ik hem niet opstarten want er staan: Original disc could not be founf or authenticated

wat moet ik nu doen sodat ik hem weer kan spelen

ik wil graag snel weer kunnen spelen

Geplaatst:

Heb je al geprobeerd een Newgame te starten of een Savegame te downloaden? Want je Savegames van versie 2 zullen het niet meer doen als je versie 1 hebt, dat zou de oplossing kunnen zijn. Succes owner001! ;)

Geplaatst:
Heb je al geprobeerd een Newgame te starten of een Savegame te downloaden? Want je Savegames van versie 2 zullen het niet meer doen als je versie 1 hebt, dat zou de oplossing kunnen zijn. Succes owner001! ;)

ik kan geen new game starten want ik kan het spel niet starten

Geplaatst:

Heb je misschien een crack of iets anders geïnstaleerd? Verwijder deze dan en stop de CD erin zodat je GTA SA het normaal doet. ;)

Geplaatst:
Heb je misschien een crack of iets anders geïnstaleerd? Verwijder deze dan en stop de CD erin zodat je GTA SA het normaal doet. ;)

nee ik heb niks behalve die patch gedownload ik heb gewoon de cd waarop hij het eerst deed maar nu staat er dat hij de orginele cd niet kan vinden ofsow terwijl hij er wel insit

Geplaatst:

Probeer eens >>>deze<<< 2 bestandjes te downloaden en daarna te vervangen, plaats de 2 bestandjes in C:/ Program Files/ Rockstargames/ GTA San Andreas/ Data/ Script en dan zou je GTA San Andreas het weer kunnen doen. Succes! ;)

Geplaatst:
Probeer eens >>>deze<<< 2 bestandjes te downloaden en daarna te vervangen, plaats de 2 bestandjes in C:/ Program Files/ Rockstargames/ GTA San Andreas/ Data/ Script en dan zou je GTA San Andreas het weer kunnen doen. Succes! ;)

hij doet het nog steeds niet :? ik start hem op en dan staat er dat de orginele cd niet gevonden kan worden hoe komt dit want ik heb hem er gwoon in

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...