Jump to content
Joriz

Vierde Grand Theft Auto IV trailer online

Het is zo ver, de vierde GTA4 trailer is uitgebracht en het is nu tijd om de trailer eens grondig te bekijken. De vierde trailer laat goed zien hoe Liberty City (de stad waarin GTA 4 zich afspeelt) er van binnen en buiten uit ziet. Achter de trailer zit deze keer moderne Jamaicaanse muziek van Mavado met het nummer Real McKoy.

Get the Flash Player to see this player.

Aangezien we de trailer zelf ook nog aan het analyseren zijn kunnen we niet precies vertellen welke details het allemaal heeft. Zelf wat speciaals of nieuws gevonden? Meldt het dan in het IV trailer Onderzoek topic.

Update:

Er staan inmiddels hoge resolutie screencaps (1280 X 720 pixels) van de vierde trailer online in onze galerij. De screencaps kan je gebruiken voor het vinden van details. Het laatste stukje van de trailer is vooral interresant aangezien daar opeens allemaal beelden voorbij schieten. In de screencaps blijken deze beeldflitsen allemaal losse screenshots van GTA4 te zijn waarin veel details zijn te zien.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

Wow echt super

Ik heb gister een ps3 gekocht dus ik kan hem dan eindelijk spelen ik ga sochtens vroeg opstaan ik weet niet of ik wel ga slapen maar dan zie ik dan wel en dan een 10 min voor openings tijd van Free record shop ga ik naar de winkel centrum die is maar 5 minuten rijden vanaf waar ik woon. dan koop ik hem en ga ik eerst ff online.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Even bekijken, en het ziet er mooi uit. In de vorige (website) trailers zag ik al dingen die te maken hadden met de nieuwe engine en schademodellen, en nu zie ik het rollen van de trap ook voor het eerst. Het ziet er allemaal heel netjes uit, ben benieuwd wat er van komt. :)

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

maar ik krijg bij deze een ander gevoel dan bij de andere 3 trailers

dat had ik ook,

deze trailer deed mij meer denken aan een grauwe shooter, en die andere trailers hadden naar mijn idee wat meer gta sfeer. dat wil niet zeggen dat ik deze trailer niet goed vond, want ik vond hem Prachtig!! :dans: maar anders..

:cya:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ja, deze trailer vind ik egt wel vet, maar tis een heel andere dan de rest... De 3 andere toonden eigenlijk meer van de nieuwe features, de graphics even tonen, de wapens, actie,... Terwijl deze 4de trailer duidelijk een stuk van het verhaal openlegt! Everyone's a rat dat slaat natuurlijk op infiltranten en dat zie je ook, want op een gegeven moment in het begin, zijn er enkele kerels die gansta gekleed zijn, die roepen : LCPD! Infiltranten dus, en Elizabetha is er duidelijk door gepakt, en zo weten we al weer iets meer over het verhaal. Wat mij ook opviel zijn de zeer goeie physics! Euphoria bewijst hier egt nog eens dat het de beste physics engine op de markt is! Gooi daar nog RAGE bij voor de fantastische graphics, en GTAIV is geboren als een klein wondertje!

Ik verlang met iedere update meer en meer :dans:

Keep up the good work, R* _O_ _O_

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

• Create New...