Jump to content

Nieuwe signature

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vind vrolijke kleuren vaak wel belangrijk in een signature, jij hebt een bijna zwart-wit signature. Je licht effect bij je naam vind ik tevel en ook je naam is niet echt goed leesbaar. Je achtergrond is gewoon een vervaging van je render, mischien nog wat een je achtergrond kunnen doen ? En je render is niet ingeblend, hij is er gewoon simpel opgeplakt. Probeer dat in te blenden, dat ziet er een stuk beter uit, nu is het er gewoon simpel opgeplakt. Probeer daar aan te werken en dan komt het zeker goed. :)

Mvg, 2fast{0}

Geplaatst: (bewerkt)

ja

Ik vind de sig lelijk.

dat komt omdat er geen enkel effect in zit en door het lelijke font (ik betwijfel of het een font is) en de streep er onder vind ik lelijk.

Links van het hoofd zitten ook rare witte vlekken.

verder is hij gewoon veel te leeg alleen een render en slechte tekst, mijn tip is ga tuts doen.

Hier is een lijst met tuts->http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=24957<-

Bewerkt: door hackman
Geplaatst: (bewerkt)

Ik vind de signature matig. Je hebt de render op een mooie goede plek gezet zodat je voldoende ruimte hebt om andere dingen te doen maar het maakt de signature niet echt beter. Overigens zou ik de volgende keer echt andere brushes gebruiken en een ander soort patroon kiezen. Ook de kleur is maar redelijk. Verder zou ik je naam voortaan ook in een andere kleur doen en die streep eronder had ook echt niet gehoeven. Doe je brushes voortaan iets minder dik en gebruik niet een soort brush maar maak een patroon met verschillende kleuren. Ik geef je toch een 6.2/10. Het had beter gekund.

Even voor de duidelijkheid, deze rate gaat om de 2e signature (de blauwe).

Bewerkt: door Jay;

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...