Jump to content

Linerunner

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hee ik was met een linerunner aan het touren, na een tijdje reed er de hele tijd een auto vlak achter mij, die mij volgde ik elke bocht, ik dacht eerst dat het een beuker was, maar hij haalde mij niet in, ook als ik remde remde hij ook, bleef 1 meter achtermij.

Toen bedacht ik opeens dat ik hem op sleeptouw had.

Die linerunner heeft dus ook towtruck mogelijkheden

Was dit al bekend?

hier een plaatje:

naamloosfn4.jpg

Bewerkt: door KrimpenDrummer
Geplaatst:

Dat hij dingen kan vastklikken is al wel bekend, Bv van die groote laadbakken. Maar van auto's heb ik het nog nooit gehoord. Misschien is het een glitch ofzo?

Geplaatst:

Zo te zien heb jij die auto eerst beschadigd, en meestal als je tegen een auto aan beukt komen ze achter je aan. Dit is niks nieuws.

Geplaatst:

Hij zei toch dat het geen beuker was (de auto remt als hij ook remt, zo'n kwaad iemand remt niet maar beukt je gewoon).

Geplaatst:

Maar als je tegen een auto botst dan komt hij je achterna dat heb jij gelijk in :Y maar als je remt moet die auto die jij hebt aangereden tegen jou opbotsen alleen dat doet ie niet dus dan is het bekent een Glitch ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...