Jump to content

Metroid Signature

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb weer een signature gemaakt, deze keer met Samus Aran, bekend

van de Metroid Prime serie.

Deze keer wel een extreem simpele, maar ik had niet veel tijd, en wilde toch even wat te doen

hebben.

sigje33ff1.png

Rates & comments zijn van harte welkom! :)

Geplaatst:

Zoals je zelf zegt is hij een beetje simpel. Een zwarte achtergrond waar je render in zit, die ik ook haast niet zie. Dan die lichtbolletjes, die zijn wel mooi en zien er oke uit, en de slinger om zijn hand is ook wel grappig gelukt, alleen mis ik een beetje tekst en is je render teveel ingeblend. :) Voor een 5 minuten werk ziet hij nog best mooi uit.

Mvg, 2fast{0}

Geplaatst:

Zo als altijd weer een mooie sig, maar deze is toch wel minder dan je vorige.

De mooie achtergrond met leuke effecten blijven mooi, alleen is de render niet goed ingeblend. Je ziet de render niet zo goed, het zou leuker zijn moest deze eruit springen! De border is goed gelukt, al was een gelere kleur leuker geweest. De tekst 'Jort' zit er weeral goed inverwerkt, dus daar heb ik niets op aan te merken. ^_^

Voor de rest mooie sig, ik raad je aan nog veel te experimenteren met renders inblenden, want als dit je goed beter lukt (nu kan je het ook al goed hoor ;)) dan zullen je signatures van nog grotere kwaliteit zijn! Dus KUTGW!

Voor deze sig geef ik je 75%.

Geplaatst:
Jort als naam? Ik heb die naam nog nooit gehoord.

Dat kan, het is ook een niet heel vaak voorkomende naam.

Maar goed, Jort Kelder (BN'er) heeft dezelfde naam, dus ik ben niet de enige. :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...