Silverbyte Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 Ik heb weer een signature gemaakt, deze keer met Samus Aran, bekend van de Metroid Prime serie. Deze keer wel een extreem simpele, maar ik had niet veel tijd, en wilde toch even wat te doen hebben. Rates & comments zijn van harte welkom! Reageren
2fast{0} Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 Zoals je zelf zegt is hij een beetje simpel. Een zwarte achtergrond waar je render in zit, die ik ook haast niet zie. Dan die lichtbolletjes, die zijn wel mooi en zien er oke uit, en de slinger om zijn hand is ook wel grappig gelukt, alleen mis ik een beetje tekst en is je render teveel ingeblend. Voor een 5 minuten werk ziet hij nog best mooi uit. Mvg, 2fast{0} Reageren
studio dewolf Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 Het is beetje donker. De effecten zijn ok. De woord ontbreekt. De tekening is mooi. 7,2/10 Reageren
Silverbyte Geplaatst: 28 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 Mijn naam staat er weldegelijk in hoor, kijk maar eens goed. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 Zo als altijd weer een mooie sig, maar deze is toch wel minder dan je vorige. De mooie achtergrond met leuke effecten blijven mooi, alleen is de render niet goed ingeblend. Je ziet de render niet zo goed, het zou leuker zijn moest deze eruit springen! De border is goed gelukt, al was een gelere kleur leuker geweest. De tekst 'Jort' zit er weeral goed inverwerkt, dus daar heb ik niets op aan te merken. Voor de rest mooie sig, ik raad je aan nog veel te experimenteren met renders inblenden, want als dit je goed beter lukt (nu kan je het ook al goed hoor ) dan zullen je signatures van nog grotere kwaliteit zijn! Dus KUTGW! Voor deze sig geef ik je 75%. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 Is deze woord "jort"? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 Is deze woord "jort"? Inderdaad, dat woord staat ook op vele andere signatures van hem. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 Wat betekent jort? Al aan z'n eigen naam bedacht?? Reageren
studio dewolf Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 Jort als naam? Ik heb die naam nog nooit gehoord. >>> Door RonaldVC: Zie pb-inbox.<<< Reageren
Silverbyte Geplaatst: 28 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 Jort als naam? Ik heb die naam nog nooit gehoord. Dat kan, het is ook een niet heel vaak voorkomende naam. Maar goed, Jort Kelder (BN'er) heeft dezelfde naam, dus ik ben niet de enige. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.