Jump to content

Fabian Cancellara

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey iedereen

Na de lovende reactie's op mijn Robinho-sig heb ik vandaag weer eens gefotowinkeld. Hopelijk zijn de rates even goed. _O_

fabiancancellaracopypv1.png

Waarschijnlijk zullen velen de tekst wat raar vinden, maar ik wou het eens speciaal en vond het toch best goed staan. :Y

Geplaatst:

Weer een prachtig stukje werk van je Jon-asses, er zijn geen lege kanten in het plaatje en de effecten en de tekst zijn erg mooi. Ik sta versteld van al je plaatjes Jon-asses, ik kan het niet lager dan een 10/10 geven. Mijn complimenten! :tu:

Geplaatst:

Een erg mooie sig. Ik vind de tekst eigenlijk wel perfect en je hebt goede kleuren gekozen. Zoals DenkaanHenk al zei, er zijn geen lege kanten in het plaatje. Bovendien heb je er goed voor gekozen om de achtergrond donker te doen zodat de effecten rondom Cancellarra goed opvallen. Ook van mij krijg je gewoon een 10 omdat ik even niks kan bedenken waarop ik je kan aanmerken. Ga zo door!

Geplaatst:

Mooie signature. Zoals de mensen boven me al hebben gezegt heb je geen lege kanten. Effecten zijn ook erg mooi. Lettertyp is goed gekozen en geplaatst.

Ik geef het een 10.

Geplaatst:

Veel mooie effecten, lettertype is mooi. Het lijkt wel dat hij rijdt te snel en je kunt rook zien enzo. Maar jammer dat rechts zwart. 9,5/10

Geplaatst:

Net als je vorige 'prachtig!'. Je graphics zijn echt geweldig. De render ziet er goed uit en je hebt erg mooi erover heen gebrusht volgens mij. Je hebt erg mooi effecten gebruikt die een geweldig resultaat leveren. De tekst is opzich wel goed. het staat op de juiste plaats, een goede font. Goed kleurgebruik. Maar door dat laatste is het niet altij zo even makkelijk om door te hebben wat er staat. Voor de rest is er niks op aan te merken. Misschien dat je de achtergrond wat meer kon opfraaiien. Het gedeelte helemaal rechts is wat leegjes in vergelijking met het gedeelte links. De border vind ik goed gelukt. Misschien dat het een ander kleur had moeten hebben.

Zoals ik al zei is ie geweldig. Een welverdiende 9,9! :puh:

Geplaatst:

Hij is zeker mooi maar er hadden zeker nog wat meer effecten op gekunt, als gradients maps en photo filters. Met de tekst had je veeel meer kunnen doen.

8,8/10

Geplaatst: (bewerkt)

Typisch jon-asses;)

Erg leuk, mooi gesmudged. Die ripple effecte aan de zijkant zien er goed uit. Ik heb eigenlijk geen minpunten. De text past goed bij je sig dus een 8.7/10. Ik vind de sig's die je maakt altijd erg mooi :D

Gr, drunken

Bewerkt: door Drunkendonkey

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...