Mr. Sugo Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 Hallo iedereen, Ik heb een probleempje, ik heb dus SAMP maar, dat gaat nogal sloom. Ik had al rond gevraagd in-game waar het aan zou kunnen liggen, en nou blijkt dus dat het aan mijn videokaart ligt. Ik heb de GeForce2 MX 100/200 (32MB) en ik zou graag een betere willen. Weet iemand zo een site/winkel waar ik een betere kan krijgen voor een goede prijs? Het liefst onder de €150,-. Alvast bedankt! Mr. Sugo. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 (bewerkt) Je zou eens een kijkje kunnen nemen op >>>deze<<< pagina van de website prijsvergelijk, daar staan 17 pagina's vol met Videokaarten met de prijs erbij om te kunnen vergelijken. SA:MP oftewel GTA San Andreas moet het doen als je 64 MB hebt, succes met de keuze! Bewerkt: 28 maart 2008 door DenkaanHenk Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 28 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 (bewerkt) Je zou eens een kijkje kunnen nemen op >>>deze<<< pagina van de website prijsvergelijk, daar staan 17 pagina's vol met Videokaarten met de prijs erbij om te kunnen vergelijken. SA:MP oftewel GTA San Andreas moet het doen als je 64 MB hebt, succes met de keuze! Bedankt, DenkaanHenk! Maar, nog iets, aangezien ik niet zoveel verstand heb van computers, welke videokaarten passen in mijn computer en welke niet? O_o EDIT: Ik had via DenkaanHenk's link deze videokaart gevonden, van 128MB, wat ik wel genoeg vind . Kan een van jullie mij vertelen of deze in mijn computer past? Hier wat specs: Systeem Microsoft Windows XP Professional Service Pack 2 Computer Intel® Celeron® CPU 2.00GHz Kloksnelheid: 1.99GHz, 512Mb Alvast bedankt! Bewerkt: 28 maart 2008 door Mr. Sugo Reageren
Limbolander Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 kijken als je AGP of pci-e hebt, tevens is die celeron processor niet veel waard en zal een kaartje van 30 euro niet veel verbeteren. Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 31 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 (bewerkt) kijken als je AGP of pci-e hebt Oke, bedankt. EDIT Erhmm...kan het niet echt vinden, hier een screen van EVEREST, mischien kunnen jullie me helpen zoeken Plaatje (mooie naam heb ik he ) Bewerkt: 31 maart 2008 door Mr. Sugo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.