Jump to content

Spiderman

Recommended Posts

Geplaatst:

Weeral wat geknutseld, en deze keer kwam ik bij Spiderman terecht! :puh: Persoonlijk vind ik het weeral mooi gelukt. :)

spidermansigpng3ih3.png

Geplaatst:

Ik vind de effecten mooi, vooral de effect bij Spiderman. Lettertyp past er goed bij. Brushes zijn mooi. Niks op aan te merken.

Ik geef je een 10 voor deze mooie signature.

Geplaatst:

Mooi effecten en tekening. De achtergrond past perfect bij die tekening maar lettertype is ook rood dus beetje moeilijk om te lezen. 9,6/10

Geplaatst:

Je Photoshop kunsten gaan flink vooruit, merk ik. :) De ene na de andere prachtcreatie komt eruit rollen! Deze sig heb je ook prima gedaan, de effecten passen allemaal zeer goed, de achtergrond en de tekst passen allemaal perfect, ook mede omdat je de tekst goed hebt geplaatst in de achtergrond. Je achtergrond is goed opgevuld, samen met een bijpassende border.. Al met al kom ik uit op een 9,3/10. weinig op aan te merken. :)

Geplaatst:

Je signatures worden telkens beter en beter, vooruitgang zie je goed. :) De achtergrond ziet er leuk uit met de bolletjes, ook de lijntjes die van Spiderman af komen zien er top uit en geven je signature een mooi effect. Je lettertype is wat minder te lezen maar nog wel mooi. :) Alleen vind ik de outer glow om Spiderman zelf wat te dik. Voor de rest heb ik er weinig op aan te merken. :) Ga zo door ! ^_^

Mvg, 2fast{0}

Geplaatst:

Je word met de dag beter Hanneswasco! Je hebt besloten om het allemaal in een rood jasje te stoppen, dat hoort bij Spiderman. Dit vind ik zeker goed gelukt. Hij steekt mooi uit en het geeft zelfs een gevoel alsof hij naar je toe komt. Vooral de draden van het web zien er perfect uit omdat ze in een witte, opvallende kleur zijn en ze mooi uitsteken op de rode achtergrond. Ook de border en je naam heb je rood gedaan en die zien er ook mooi uit. Een 9.3 voor jou.

Geplaatst:

Nice,

Alleen een vraage,

hoe doe je zo'n 'witte rand'

om spiderman heen?

een 9/10

Geplaatst:
Nice,

Alleen een vraage,

hoe doe je zo'n 'witte rand'

om spiderman heen?

een 9/10

Zo'n 'witte rand' maak je door met je rechtermuisknop op de layer te klikken, daarna ga je naar Blending Options, en dan vink je Outer Glow aan. Zo kan je ook nog andere effectjes toevoegen. ;)

Stap 1

blendingoptions1td6.th.png

Stap 2

blendingoptions2nd1.th.png

Bedankt trouwens allemaal voor jullie rates. ;)

Geplaatst:
Mooi effecten en tekening. De achtergrond past perfect bij die tekening maar lettertype is ook rood dus beetje moeilijk om te lezen. 9,6/10

zoals studio dewolf al zei de kleur van het lettertype is zelfde kleur als achtergrond dus wat het moeilijker maakt om te lezen

Grtzz GTAFreak007 :sigaar:

Geplaatst:

Zoals de anderen al zeiden ben je erg snel aan het stijgen met je resultaten. En hier word dat nogmaals bewezen. De render heb je goed geplaatst. De Outer Glow past hier ook erg mooi bij. Hierdoor kun je de render van de achtergrond scheiden. De witte draad dingetjes ... :puh: ... waarmee spiderman schiet zien er goed uit. Erg leuk dat je dit erbij plaatst. De achtergrond

is ook erg mooi. De bolletjes passen goed met de rest van de sig. Jammer vind ik dan is de tekst. De font en de plek waar je 'm hebt geplaatst is wel oké. maar hij valt niet echt op met de rest van de sig waat ook rood is gekleur. Wat me wel na een tijdje opviel is dat je erachter een weerspiegeling hebt. Het idee is wel leuk, maar het had wel wat meer moeten kunnen opvallen. De border is ook geod gelukt.

Zoals ik al zei stijgen je resultaten. Blijf zo doorgaan! :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...