Jump to content

2 cd's gekregen maar 1 :AS


GTA-The-Best

Recommended Posts

Help

Ik heb gta vc gekregne van een vriendin maar als ik uhm in me pc doe

dan doet iej map openen etc en windows media player etc etc

maar ik kan hem niet spelen heb op 3 verschillende pc's gebprobeerd

maar werkt niet

op het cd'tje staat gta vice city

PLAY

maar nu denk ik dat ik nog ene cd nodig heb :S

dan moet ik hem install

cd tje is legaal

maar waar kan ik een site ofsow dan vinden waar ik gta installer kna downloaden?

Bewerkt: door GTA-The-Best
Link to comment
Delen op andere websites

Je instaleert GTA Vice City door de install CD in je computer te doen en een paar keer op next te klikken en de gewenste map te selecteren, nu zal de instalatie laden. Als de instalatie op de helft is dan haal je de install CD eruit en dan doe je de play CD van GTA Vice City erin, druk op oke en wacht tot de andere helft vol ge laden is. Druk op voltooien en GTA Vice City is succesvol geinstaleerd, succes met de instalatie van GTA Vice City! ;)

Bewerkt: door DenkaanHenk
Link to comment
Delen op andere websites

Je instaleert GTA Vice City door de install CD in je computer te doen en een paar keer op next te klikken en de gewenste map te selecteren, nu zal de instalatie laden. Als de instalatie op de helft is dan haal je de install CD eruit en dan doe je de play CD van GTA Vice City erin, druk op oke en wacht tot de andere helft vol ge laden is. Druk op voltooien en GTA Vice City is succesvol geinstaleerd, succes met de instalatie van GTA Vice City! ;)

maar het probleem is dat ik het install cd tje niet heb :S

maar kan ik niet ergens een installer downloaden

want ik heb alle gta's (legaal) op de pc behalve vice en dit zou ik nou wel jammer vinden

Link to comment
Delen op andere websites

Nee dat kan niet, want games downloaden is illegaal. Via internet kunnen ze niet zien dat jij het andere CDtje legaal hebt, dus je zou GTA Vice City voor 10 euro opnieuw moeten kopen helaas. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...