GTA-The-Best Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2008 (bewerkt) Help Ik heb gta vc gekregne van een vriendin maar als ik uhm in me pc doe dan doet iej map openen etc en windows media player etc etc maar ik kan hem niet spelen heb op 3 verschillende pc's gebprobeerd maar werkt niet op het cd'tje staat gta vice city PLAY maar nu denk ik dat ik nog ene cd nodig heb :S dan moet ik hem install cd tje is legaal maar waar kan ik een site ofsow dan vinden waar ik gta installer kna downloaden? Bewerkt: 28 maart 2008 door GTA-The-Best Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2008 (bewerkt) Je instaleert GTA Vice City door de install CD in je computer te doen en een paar keer op next te klikken en de gewenste map te selecteren, nu zal de instalatie laden. Als de instalatie op de helft is dan haal je de install CD eruit en dan doe je de play CD van GTA Vice City erin, druk op oke en wacht tot de andere helft vol ge laden is. Druk op voltooien en GTA Vice City is succesvol geinstaleerd, succes met de instalatie van GTA Vice City! Bewerkt: 28 maart 2008 door DenkaanHenk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-The-Best Geplaatst: 28 maart 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2008 Je instaleert GTA Vice City door de install CD in je computer te doen en een paar keer op next te klikken en de gewenste map te selecteren, nu zal de instalatie laden. Als de instalatie op de helft is dan haal je de install CD eruit en dan doe je de play CD van GTA Vice City erin, druk op oke en wacht tot de andere helft vol ge laden is. Druk op voltooien en GTA Vice City is succesvol geinstaleerd, succes met de instalatie van GTA Vice City! maar het probleem is dat ik het install cd tje niet heb :S maar kan ik niet ergens een installer downloaden want ik heb alle gta's (legaal) op de pc behalve vice en dit zou ik nou wel jammer vinden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2008 Nee dat kan niet, want games downloaden is illegaal. Via internet kunnen ze niet zien dat jij het andere CDtje legaal hebt, dus je zou GTA Vice City voor 10 euro opnieuw moeten kopen helaas. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.