-Omar- Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 Hallo Ik heb met Visual Basic 6 (Design) een MSN Flooder gemaakt . Alleen ik wil hem als .EXE bestand. Ik heb wat geklooit alleen ik kan het niet vinden ook zie ik in mijn menubalk geen Build staan ofzo waar de meeste het over hebben. Ik wil graag gewoon een .EXE bestand zegmaar als een Keyger dat ie gelijk op start niet dat je hem moet installeren. En wat is het verschil tussen de normale VBS en VBS Design? Alvast bedankt MVG, Omar Reageren
K.O. Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 Ik heb geen ervaring met Visual Basic, maar waarschijnlijk zit er ergens een 'Compile', 'Build' of 'Make executable' knop in een menuutje. Anders heeft het programma ongetwijfeld nog een hoop helppagina's waar je het in kan vinden. Dan kun je op internet gaan zoeken, misschien dat dit iets is? Reageren
GTA Monster Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Ga naar File > Make <PROJECTNAAM>.EXE Dat zou het moeten zijn. Hoop dat je het over VB6.0 hebt... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.