Sonny-The-Pilot Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 (bewerkt) Heey, ik wil graag een singature hebben. Ik ben er niet echt goed in, ze zijn altijd te groot Dus zou 1 van jullie er mischien een willen maken?? Type: Vliegtuig Stijl: beetje vliegtuig achtig, ik weet niet hoe je het moet beschrijven.. Grootte: De maximale maat Afbeelding: deze of deze of deze Tekst: Sonny-The-Pilot Rand: Optioneel Kleuren: Blauw Render (optioneel): Mag je zelf weten Extra (optioneel): Als het maar erbij past, hoeft niet Alvast bedankt! Bewerkt: 28 maart 2008 door RonaldVC
Arthis Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 (bewerkt) Ik weet niet hoe je aan dat lijstje komt, maar iedereen vult gewoon dit lijstje in [b]Type[/b]: [b]Stijl[/b]: [b]Grootte[/b]: [b]Afbeelding[/b]: [b]Tekst[/b]: [b]Rand[/b]: [b]Kleuren[/b]: [b]Render[/b] (optioneel): [b]Extra[/b] (optioneel): Bewerkt: 28 maart 2008 door Arthis
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 28 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 Ik weet niet hoe je aan dat lijstje komt, maar iedereen vult gewoon dit lijstje in [b]Type[/b]: [b]Stijl[/b]: [b]Grootte[/b]: [b]Afbeelding[/b]: [b]Tekst[/b]: [b]Rand[/b]: [b]Kleuren[/b]: [b]Render[/b] (optioneel): [b]Extra[/b] (optioneel): Gedaan
Talietje Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 (bewerkt) Ik wil wel eens proberen Zodra hij af is edit ik mijn post EDIT: Ik hoop dat je hem goed vind Als er iets verandert moet worden zeg je het maar [img=http://img166.imageshack.us/img166/7264/sonnythepilotny7.png] Bewerkt: 28 maart 2008 door Tallex
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 28 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 Ik wil wel eens proberen Zodra hij af is edit ik mijn post Okeey Bedankt
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 28 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 Ik wil wel eens proberen Zodra hij af is edit ik mijn post EDIT: Ik hoop dat je hem goed vind Als er iets verandert moet worden zeg je het maar [img=http://img166.imageshack.us/img166/7264/sonnythepilotny7.png] Woow, mooi Thanks
Recommended Posts