omolle92 Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 ik heb een nieuwe need for speed rimpack geinstalleerd. ik heb ook een aantal auto's geinstalleerd als een corvette en een volvo. bij de volvo zitten lelijke velgen. ik ga dan vaak naar de transfender om een van mijn nfs velgen te kopen. nu wil ik graag weten hoe je de velgen van de volvo zo moet veranderen zodat als je er een op de straat tegenkomt dat die al nfs velgen heeft hier nog een aantal voorbeelden. met velgen uit transfender: http://www.grandtheftauto.fr/downloads/c58...wrx-sti-v16.php met lelijke velgen (standaard): http://www.grandtheftauto.fr/downloads/c87...eza-wrx-sti.php alvast bedankt Reageren
GTA_XP Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 Je moet dan kennis beschikken over een 3d programma om die velgen en de volvo te importeren. En dan de wielen van transfender verkleinen, slepen naar de wagen en die "lelijke wiel te verwijderen. Dan die wagen exporteren naar dff, dan voeg je textures in de txd voor de wielen. Weet je niet hoe dat moet, dan is dat erg lastig. Misschien kunnen dit je even helpen: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=14709 http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=8936 Reageren
omolle92 Geplaatst: 28 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 Thnx Ben dat programma al aan het downloaden en proberen. Reageren
omolle92 Geplaatst: 29 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 Nog een vraagje over de 3ds max 9: ik probeer een dff te importeren en dan zegt dat programma: No appropriate import module found en Improper file format de dff die ik probeerde te openen was admiral.dff Weet iemand wat er aan de hand is? Reageren
GTA_XP Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 De KAM's scripts werken volgens mij niet in 3ds 9. De scripts zijn voor 3ds 7 en 8. Reageren
omolle92 Geplaatst: 29 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 inderdaad ik heb geprobeerd en nu krijg ik geen error meer nogmaals thanks Reageren
omolle92 Geplaatst: 31 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Ik heb nu 3ds max 8 gedownload en geactiveerd. Nu krijg ik een nog steeds dezelfde error die ik bij max 9 had: Runtime Error: File can't open CharDFFimp.mse De file die ik probeerde te openen was GTA_DFF_IO.ms Misschien ligt dit aan mijn computer, maar ik weet het niet. Reageer Plz I need help. Reageren
SWYV Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 ik zou jou toch aanraden om met Zmodeler te werken hoor Zmodeler is veel simpeler om mee te werken Reageren
omolle92 Geplaatst: 31 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Ok zal proberen te downloaden Is dat programma gratis en heb je misschien een link? Alvast bedankt Reageren
SWYV Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Zmodeler 1.07B is gratis ja maar Zmodeler 2 is niet gratis Reageren
omolle92 Geplaatst: 31 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Hier nog een (hoop ik) laatste vraag: Als ik in de Zmodeler de dff probeer op te slaan (d.m.v. export) dan is de dff leeg. Moet ik eerst de 2 dff files samenvoegen of iets in die richting. Ik heb nu de files tornado.dff en wheel_gn1.dff openstaan. Het is me nu al bijna gelukt. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Maak een nieuw map aan op het bijvoorbeeld Bureaublad met de naam "SA Zmodeler Textures". Dan ga je naar *****GTA San Andreas/models/generic en open daar vehicle.txd. Dat kan open je met TXD Workshop. TXD Workshop kan je hier downloaden: http://www.gtainside.com/download.php?do=c...t=&id=12124 Je opent die vehicle.txd en exporteer je alle textures in .bmp in die nieuwe map. Dan open je de txd van de wiel en van de wagen, exporteer je die allemaal in .bmp naar de die nieuwe map. Dan kan je ze "omruilen". Reageren
omolle92 Geplaatst: 31 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Je hebt gelijk dat ik ook nog de txd files moet omruilen, maar in de tornado.txd zit geen plaatje van een wiel of velg. Ik kan dus niet de plaatjes omruilen. Ook kan ik nog niet de tornado.dff opslaan die ik zou willen (zie vorige vraag) Ik moet dus nog samengevat weten hoe je de txd moet omwisselen en hoe je die dff moet opslaan. ps. screens helpen ook veel. Later allemaal Reageren
omolle92 Geplaatst: 31 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 ik heb net uitgevonden hoe je moest exporten : je moet de tornado een nieuwe naam geven en dan de precies dezelfde naam exporten dus van tornado.dff-->tornado1.dff en die naam opgeven bij exporten. Er is echter 1 ding: ik heb het wiel niet, alleen de chassis Nu zoek ik naar de knop om de 2 dffs samen te voegen Iemand?? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.