El Condor Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 Ik had een vraag: Zijn er truitjes met een kapuchon in SA? En zo ja, waar kan je die halen? bedankt alvast El Condor Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 Ik had een vraag: Zijn er truitjes met een kapuchon in SA? En zo ja, waar kan je die halen?bedankt alvast El Condor Nee, in SA heb je geen kleren met een capuchon. Je kan proberen op Google te zoeken naar een mod, maar ik weet niet of die er wel zijn. Reageren
El Condor Geplaatst: 28 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 Laat maar dan. Ik heb SA op de ps2 dus aan mods heb ik niet veel, en mods kun je niet op de ps2 gebruiken, heb ik hier gelezen. maar toch bedankt El Condor Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 Ik had een vraag: Zijn er truitjes met een kapuchon in SA? En zo ja, waar kan je die halen?bedankt alvast El Condor Er zijn wel truitjes met Capuchon's In GTA-SA. Alleen kan je ze niet op doen Maar er is idd wel een mod voor, Dat zweer ik! Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 Ik had een vraag: Zijn er truitjes met een kapuchon in SA? En zo ja, waar kan je die halen?bedankt alvast El Condor Nee, in SA heb je geen kleren met een capuchon. Je kan proberen op Google te zoeken naar een mod, maar ik weet niet of die er wel zijn. Ga nog maar een keer goed kijken, want ze zijn er wel degelijk Ik noem er maar een paar, want ik weet ze niet allemaal uit mijn hoofd. Binco: Green Hoody SubUrban: Rockstar Hood, Mercury Hoody Zip: Black Hoody, Blue Hoody Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 Ga nog maar een keer goed kijken, want ze zijn er wel degelijk Ik noem er maar een paar, want ik weet ze niet allemaal uit mijn hoofd. Binco: Green Hoody SubUrban: Rockstar Hood, Mercury Hoody Zip: Black Hoody, Blue Hoody Ik heb me een beetje vertypt, ik bedoeld namelijk dat je geen capuchon op kan. :$ Reageren
El Condor Geplaatst: 28 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 Ja, maar ik zocht eigenlijk iets anders, namelijk dat je gewoon een Kapuchon opkon maargoed nog bedankt voor de hulp El Condor Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 Ik had een vraag: Zijn er truitjes met een kapuchon in SA? En zo ja, waar kan je die halen?bedankt alvast El Condor Nee, in SA heb je geen kleren met een capuchon. Je kan proberen op Google te zoeken naar een mod, maar ik weet niet of die er wel zijn. Ga nog maar een keer goed kijken, want ze zijn er wel degelijk Ik noem er maar een paar, want ik weet ze niet allemaal uit mijn hoofd. Binco: Green Hoody SubUrban: Rockstar Hood, Mercury Hoody Zip: Black Hoody, Blue Hoody Hij bedoelt vast dat ze dan ook over CJ's hoofd zitten Dan kan je beter een apparte kopen En als je wel zoiets bedoelt als hier boven^ staat, dan heb je Binco: Green HoodySubUrban: Rockstar Hood, Mercury Hoody Zip: Black Hoody, Blue Hoody hier wel wat aan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.