BENEB Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2008 (bewerkt) Hallo hoe kan ik de geluiden van auto's veranderen. bijf een esperanto met een stinger geluid ik noem maar wat .Is daar een progamma voor of hoe dan ook. Al vast bedankt gr vc prutser Bewerkt: 28 maart 2008 door BENEB Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tieess Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2008 Ze hebben tegenwoordig Punten (.) Komma's(,) Hoofdletters (A) enz. uitgevonden. Ga daar eerst eens mee leren typen want ik begrijp er niet veel van. Iets dat je geluiden van auto's om wilt wisselen ofzo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BENEB Geplaatst: 28 maart 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2008 Ze hebben tegenwoordig Punten (.) Komma's(,) Hoofdletters (A) enz. uitgevonden.Ga daar eerst eens mee leren typen want ik begrijp er niet veel van. Iets dat je geluiden van auto's om wilt wisselen ofzo? Nou blij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tieess Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2008 Kerel, ik word daar niet blij van hoor. Ik zei dat niet voor mezelf omdat ik het niet mooi vond ofzo, gewoon zo dat sommige je beter snapte. tenminste, ik snapte er niet veel van. Nu kunnen mensen (denk ik) je beter helpen. Het was goed bedoeld! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2008 Volgens mij is dat helaas niet mogelijk. Ik even bij mij San Andreas( ik heb Vice Cty op dit moment niet) files gekeken en ik kon niks over bepaalde auto's vinden. Je kan even op google kijken, maar de kans dat je wat vind is misschien heel klein. Succes met je zoektocht. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BENEB Geplaatst: 28 maart 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2008 Ok bedankt ik zal effe rond kijken gr beneb Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BENEB Geplaatst: 28 maart 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2008 Kerel, ik word daar niet blij van hoor. Ik zei dat niet voor mezelf omdat ik het niet mooi vond ofzo, gewoon zo dat sommige je beter snapte. tenminste, ik snapte er niet veel van. Nu kunnen mensen (denk ik) je beter helpen. Het was goed bedoeld! OKE kwam zo over dontcare even goeie vrienden nog hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.