Jesperkaj Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 Weer wat in elkaar geknutseld: Rates en comments, plz. Reageren
TomHagen Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 Ik zal eens wat comments en rates geven: Zwart-wit is op zich wel mooi, maar ik vind dat dit te veel naar grijs gaat. De achtergrond ziet er wat eenvoudig uit, en er zijn geen effecten. Probeer eens een keer wat leuke effectjes toe te voegen. Tekst is wel gewoon goed. Render mag wel wat ingeblend worden. Ik geef een 6,4 Reageren
studio dewolf Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 Saai kleur, De tekening is ok. De lettertype is modern maar geef ook meer kleur. 7/10 Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Ik vind deze sig juist wel mooi. De zwart-wit stijl past er goed bij en MasterChief is ook mooi gerenderd. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.