Jump to content

Gta Sa crasht

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo allemaal,

ik ben momenteel weer begonnen met GTA SA te spelen maar nu ben ik bezig met een missie maar na het missie filmpje loopt het spel vast met melding van spel reageert niet oid..

wat kan dit zijn en wat verhelpt het.

Specs:

Asus P5K Premium

C2D E6750 @ 3,0ghz

4Gb Ram

150gb Raptor. HDD

Windows Vista Ultimate x64

Geplaatst:

Ga eens naar C:/ Program Files/ Rockstargames/ GTA San Andreas en verwijder de GTA San Andreas map, doe je GTA San Andreas CD in de computer en na een paar seconden is GTA San Andreas er hellemaal af. Instaleer dan GTA San Andreas opnieuw en kijk of je het probleem nog hebt, maak je geen zorgen over je Savegame. Die blijft in GTA San Andreas User Files in Mijn Documenten staan, succes! ;)

Geplaatst:
Ga eens naar C:/ Program Files/ Rockstargames/ GTA San Andreas en verwijder de GTA San Andreas map, doe je GTA San Andreas CD in de computer en na een paar seconden is GTA San Andreas er hellemaal af. Instaleer dan GTA San Andreas opnieuw en kijk of je het probleem nog hebt, maak je geen zorgen over je Savegame. Die blijft in GTA San Andreas User Files in Mijn Documenten staan, succes! ;)

nou kijk het spel loopt alleen vast na die missie en dan krijg ik dat ik een update nodig heb.

http://img171.imageshack.us/img171/7246/vaagheidof6.jpg

Geplaatst:
Probeer die update dan eens :7

dan kom ik op een site met updates weet begot niet welke update ik nodig heb etc etc

Geplaatst:

Is de site engels,

Zoja,

Probeer hem dan eens te vertalen met Babblefish ^_^

Zoniet,

Je zou gewoon even uit moeten proberen.

Klik er gewoon een aan :D

Geplaatst:
Is de site engels,

Zoja,

Probeer hem dan eens te vertalen met Babblefish ^_^

Zoniet,

Je zou gewoon even uit moeten proberen.

Klik er gewoon een aan :D

http://support.take2games.com/cgi-bin/take...nduser/home.php

hier word je naar toe gelinkt mrja kga wel ff kloten met opnieuw instaleren enz.

ik heb gta sa 3x opnieuw gedeinstaleerd en geinstaleerd uit einderlijk doet hij het nu weer.. ik hoop dat het goed blijft gaan en niet weer gaat crashen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...