ps34live Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 ik denk om gt5 prolouge te kopen nu is mijn vraag wie heeft hem en is hij het waardom te kopen (ik ben een race gamer) Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 Als je een racegamer bent is Grand Turismo 5 wel de moeite waard om te kopen, aangezien Grand Turismo 4 ook erg leuk was zal Grand Turismo 5 dat ook wel wezen. Grand Turismo heeft het nooit slecht gedaan, en in deel 5 zeker niet. Aangezien deel 5 er nog beter uit ziet dan zijn voorgangers, succes met je keuze ps34live! Reageren
studio dewolf Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 Ik wacht af tot volledig spel uitgekomen. Ik heb GT4 en vind leuk maar wel moeilijk. Reageren
DdJDean Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 ik denk om gt5 prolouge te kopen nu is mijn vraag wie heeft hem en is hij het waardom te kopen (ik ben een race gamer) Ja, want er is enorm veel verbeterd ten opzichte van GT4. Wat dacht je van Cockpit-view, betere graphics, betere AI van tegenstanders, multiplayer, 16 spelers in een race (met jou erbij) en nog veel meer. Reageren
philip14 Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 ik denk om gt5 prolouge te kopen nu is mijn vraag wie heeft hem en is hij het waardom te kopen (ik ben een race gamer) Aangezien je een race-gamer bent lijkt me het antwoord al duidelijk Reageren
M4X Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 Kies zelf maar: of wachten tot de jaarswisseling (en misschien wel nog langer), of voor slechts 39.99 euro een bijna complete game kopen, met gloednieuwe banen, wagens, en alles wat erbij komt. Gemiddeld kreeg hij ook een ongeveer 8,5 bij alle reviews die tot nu toe zijn verschenen, wat nog maar eens aangeeft dat het meer is dan een slap aftreksel van de echte game Reageren
ps34live Geplaatst: 29 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 ik zit er me dat er maar 5 of 6 tracks zijn en niet zo veel auto"s dus dat je er snel door heen bent Reageren
Biocount Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 ik zit er me dat er maar 5 of 6 tracks zijn en niet zo veel auto"s dus dat je er snel door heen bent 71 autos en 6 banen met een goeie multiplay Heb het spel sinds vanmiddag en is echt heel vet Ben zelf geen echte race fanaat maar dit is echt toppie Nu nog even sparen voor de ferari haha Reageren
studio dewolf Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 Heeft dat spel ook B-spec? Dat betekent dat je moet niet rijden maar achter de scherm. Je kunt bepalen hoe versnelling enzo. Reageren
ps34live Geplaatst: 12 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2008 he mensen nu heb ik het spel gekocht en hij is heel vet maar nu zit ik met een probleem er is een update beschikbaar maar als ik die download stop hij naar een paar min en zecht hij download mislukt kan imand mij verder helpen gr ps34live Reageren
ikt Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Kijk eens of je internet goed aangesloten zit en geen haperingen heeft, en of je schijf vol is. En probeer het meerdere keren, voor als je het nog niet gedaan had. Reageren
ps34live Geplaatst: 13 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 april 2008 Kijk eens of je internet goed aangesloten zit en geen haperingen heeft, en of je schijf vol is. En probeer het meerdere keren, voor als je het nog niet gedaan had. dit heb ik ge probeerd nog steets niet ik denk er over om hem op nieuw te instaleren zijn jullie het er me eens Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 ik zit er me dat er maar 5 of 6 tracks zijn en niet zo veel auto"s dus dat je er snel door heen bent 71 autos en 6 banen met een goeie multiplay Heb het spel sinds vanmiddag en is echt heel vet Ben zelf geen echte race fanaat maar dit is echt toppie Nu nog even sparen voor de ferari haha Maar 71 auto's!!!!!! en 6banen!!!!!!!!!!!!!!! Zó dom, in GT4 had je echt véél meer auto's en circuits! je had 700 auto's ofzo en 50banen! Maarja, er zij wel véél dingen verbeterd zoals Ferrari zit erin schade Cockpit-view Betere graphics etc. Ik had gedacht dat er juist NOG meer auto's in zouden zitten. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Maar 71 auto's!!!!!! en 6banen!!!!!!!!!!!!!!! Zó dom, in GT4 had je echt véél meer auto's en circuits! je had 700 auto's ofzo en 50banen! Maarja, er zij wel véél dingen verbeterd zoalsFerrari zit erin schade Cockpit-view Betere graphics etc. Ik had gedacht dat er juist NOG meer auto's in zouden zitten. Het gaat hier om Gran Turismo 5 Prologue. Dat is dus niet de volle GT5, maar een uitgebreide demo versie.. De echte GT5 zal natuurlijk veel meer banen hebben. Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Maar 71 auto's!!!!!! en 6banen!!!!!!!!!!!!!!! Zó dom, in GT4 had je echt véél meer auto's en circuits! je had 700 auto's ofzo en 50banen! Maarja, er zij wel véél dingen verbeterd zoalsFerrari zit erin schade Cockpit-view Betere graphics etc. Ik had gedacht dat er juist NOG meer auto's in zouden zitten. Het gaat hier om Gran Turismo 5 Prologue. Dat is dus niet de volle GT5, maar een uitgebreide demo versie.. De echte GT5 zal natuurlijk veel meer banen hebben. Oooooooooooh, wist ik véél :$ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.