Bloodz & Cripz member Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 Hoi, ik heb een map gedownload voor een soort van ''toreno's home'' in Bone country achter je huis in Prickel pine in Las Venturas. Maar ik heb gemerkt dat maps geen txd en dff bestanden zijn dus ik zou niet weten hoe ik die in het spel kan zetten. Weet iemand anders dat wel? Zou wel erg fijn zijn! Alvast bedankt! Groeten, Bloodz & Cripz member. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 (bewerkt) Ik denk dat hier .ipl en .ide bestanden bij zitten. Map mods hebben bijna nooit alleen een .txd en .dff, en daarom moet je deze anders instaleren. Lees vooral de readme door. Daarin staat waar je elk bestand moet plaatsen. Bewerkt: 28 maart 2008 door ..::GhostRider::.. Reageren
Bloodz & Cripz member Geplaatst: 29 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 (bewerkt) Maar het readme is duits en ik kan nog geen duits sorry..... En in het readme staat geen informatie over hoe ik moet installeren. En het is inderdaad een .ipl en .ide bestand Bewerkt: 29 maart 2008 door Bloodz & Cripz member Reageren
RalpIM Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 Hey, Ik heb pas met SAMI een aantal auto's in het spel gezet, maar nu krijg ik iedere keer een foutmelding dat er in gta_sa.exe een fout is opgetreden en dan wordt GTA afgesloten. Wie ken mij helpen? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 Jij zal waarschijnlijk V2 hebben. Hoe zie ik welke versie ik heb? V1: Je ziet rechtsonder in het startmenu van SA niks. V1.1: Je ziet rechtsonder in het startmenu V1.1 staan. V2: Je ziet rechtsonder in het startmenu V2 staan. Als je V2 hebt kun je niet modden, dan moet je deze downgrader downloaden en SA patchen. Daarna moet het modden wel lukken. Ook raad ik je af SAMI te gebruiken. Installers veroorzaken altijd errors en zijn onbetrouwbar.Je kan dit beter met een ander programma doen, genaamd IMG Tool. Hiermee kan je alle txd. en dff. bestanden exporteren uit de gta3.img ( C -> Program Files -> Rockstar Games -> -> GTA San Andreas -> Models ). In de link hieronder staat een handleiding zodat je alles snapt en weet wat je moet doen Download IMG Tool Handleiding IMG Tool Reageren
.Timothy Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 Als je V2 hebt kun je niet modden, dan moet je deze downgrader downloaden en SA patchen. Daarna moet het modden wel lukken. Ook met V1.01 kun je niet modden. Deze versie krijg je door de patch van NoMoreHotCoffee.com, waardoor je niet kunt modden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.