Sevival Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 Nu, 1:Het is niet alleen bij Gta SA 2:Het ligt meer aan de computer,maar whatever, Ik speel altijd op een laptop,en hij is niet oud of kapot ofzo,maar als ik meestal een tijdje speel, gaat op den duur(binnen onbepaalde tijd) mijn spel vastlopen dat BV. als ik met een auto rijd,hij dan gewoon doorrijd maar mijn muis en toetstebord blokkeer gewoon.Soms wel frustrerend en grappig,als ik mij zie worden afgeknaldof in een afgrond rijden,zonder ik iets kan doen:p Als ik mijn scherm toeklap of m.a.o mijn laptop eventjes op stand-by zet,dan terug openklap,is alles trug normaal en werkt mijn toetsebord terug... Dit is dus ook niet alleen het geval bij GTA SA maar ook op andere-geinstaallerde-3D-games,bv. vroeger op World of Warcraft(Speel ik niet meer),Battlefield,Unreal tournament,...waar beweging met cursors en camera met muis is. Maar bij De sims ofzo niet,en ook nooit op online browser games of flash-games.. Wat zou de oorzaak hiervan zijn? en hieft iemand dit soms of ooit ook voorgehad?(ps ik heb dit wel regelmatiger voor,als ik een spel BV. 1uur 30 speel,loopt het zo zeker 2-3 keer vast) Alvast bedankt, Bert Reageren
Gangsta Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 (bewerkt) Je laptop raakt volgens mij overhit.. Download Everest Home Edition. Klik hier. Als jou GTA SA nog een keer crasht, moet je even naar de temperatuur kijken van jou laptop met Everest. Je moet eerst wel zorgen dat jij uit de gecrashde GTASA komt. Start vervolgens Everest Home Edition op en ga naar: Computer > Sensors. Kijk dan wat de temperatuur is van jou moederbord, hardeschijf en CPU. Bewerkt: 28 maart 2008 door Gangsta Reageren
Sevival Geplaatst: 5 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Je laptop raakt volgens mij overhit..Download Everest Home Edition. Klik hier. Als jou GTA SA nog een keer crasht, moet je even naar de temperatuur kijken van jou laptop met Everest. Je moet eerst wel zorgen dat jij uit de gecrashde GTASA komt. Start vervolgens Everest Home Edition op en ga naar: Computer > Sensors. Kijk dan wat de temperatuur is van jou moederbord, hardeschijf en CPU. Oh,Dat helpt echt goed,dankjewel. Maar 1 vraagje,bij welke temperatuur is hij dan normaal op het maximum(aanbevolen) warmte? Reageren
etsiej Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 eeen normale laptop wordt niet heter als 60 graden Reageren
WackoX Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 60 grade? mijn temp's zijn rond de 28.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.